03-02-2018, 22:12
W przypadku gdy klient gry się nie uruchamia z podobnym do poniższego komunikatem błędu:
Albo jeśli dostajemy czarny ekran gry po zalogowaniu, należy wykonać poniższe kroki:
1. Wejść do folderu C:/Użytkownicy/użytkownik/pxgpl/
2. Usunąć wszystkie pliki poza config.otml i minimap.otmm (jeśli te dwa też usuniemy, to zresetuje nam się mapa oraz ustawienia klienta)
3. Pobrać klienta i zainstalować go jeszcze raz
[attachment=174]
Powodem jest zazwyczaj to, że aktualizatorowi nie udało się czegoś odpowiednio pobrać i w rezultacie zepsuje on niektóre pliki klienta, powyższa instrukcja powinna to poprawić.
W przypadku, kiedy powyższe kroki nie działają, napiszcie niżej a dołożę wszelkich starań, by problem zneutralizować.
Pozdrawiam,
Nightmare
Albo jeśli dostajemy czarny ekran gry po zalogowaniu, należy wykonać poniższe kroki:
1. Wejść do folderu C:/Użytkownicy/użytkownik/pxgpl/
2. Usunąć wszystkie pliki poza config.otml i minimap.otmm (jeśli te dwa też usuniemy, to zresetuje nam się mapa oraz ustawienia klienta)
3. Pobrać klienta i zainstalować go jeszcze raz
[attachment=174]
Powodem jest zazwyczaj to, że aktualizatorowi nie udało się czegoś odpowiednio pobrać i w rezultacie zepsuje on niektóre pliki klienta, powyższa instrukcja powinna to poprawić.
W przypadku, kiedy powyższe kroki nie działają, napiszcie niżej a dołożę wszelkich starań, by problem zneutralizować.
Pozdrawiam,
Nightmare