18-06-2014, 16:08
1. Zrobienie coś takiego jak jest z kasą, że 100dolar zmienia się w 1 hd, 100h w 1td, tylko, że oprócz kasy coś podobnego z np: cząstami wody, małymi kamieniami, nasionami i itemkami, które lecą po 70-80 z wysokolvlowych mobków. Ewentualnie obniżyć ich ilość 10krotnie, ale podnieść cene 10krotnie.
2. Zrobienie coś z wędką, by łowiła jakieś lepsze mobki, bo nawet na 50fishingu lowi sie prawie to samo co na 20. Dodanie do wędki możliwość wyłowienia itemka typu: cząsteczki wody, potion, ultraball itd.
3. Wykorzystać w znacznym stopniu itemy typu: esencja ognia, mały kamień,kamienna kula,cząsteczka wody, w staki sposób, że np: 5000małych kamieni wymieniamy u npc na 1 kamienną monete, 5000esencji ognia na 1 ognistą monete itd. Za ogniste monety kupuje się upgrady u npc do ognistych, za kamienne do kamiennych itd. Można by dodać do sms shopu. I tu by była lista jakie upgrady można kupić:
2monety - +3% hp (maximum 10)
2monety- +10 movement speeda dla poka (maximum 10)
3 monety- +1000hp (max 2)
4 monety- +1% szans na obrażenia krytyczne czyli 120% normalnego dmg(max 10)
4 monety- o 2% zwiększa obrażenia krytyczne (max 10)
7 monet- +50 obrażeń do uderzeń bez skilli, czyli po prostu jak pok bije co ture 100, to po upgrade biłby 150. (maximum 20)
4 monety- +2% do obrażeń (max 10)
4 monety - + 0,5% szans na uniknięcie ataku (max 4)
7 monety- +30def ( obniża obrażenia o 30) (max 20)
7 monety - +1% szybkość ataku poka (max 30)
4 monety - o 1% obniża dmg zadawany w poka ( max 15)
7 monet - o 1% lepszy loot z zabitych poków ( max 25)
7 monety - o 1% zmniejszony czas czekania na skille ( max 20)
4. Zwiekszyć max lvl pokemona z 100 do 120, na 100 otrzymywałby jakiś bonus.
2. Zrobienie coś z wędką, by łowiła jakieś lepsze mobki, bo nawet na 50fishingu lowi sie prawie to samo co na 20. Dodanie do wędki możliwość wyłowienia itemka typu: cząsteczki wody, potion, ultraball itd.
3. Wykorzystać w znacznym stopniu itemy typu: esencja ognia, mały kamień,kamienna kula,cząsteczka wody, w staki sposób, że np: 5000małych kamieni wymieniamy u npc na 1 kamienną monete, 5000esencji ognia na 1 ognistą monete itd. Za ogniste monety kupuje się upgrady u npc do ognistych, za kamienne do kamiennych itd. Można by dodać do sms shopu. I tu by była lista jakie upgrady można kupić:
2monety - +3% hp (maximum 10)
2monety- +10 movement speeda dla poka (maximum 10)
3 monety- +1000hp (max 2)
4 monety- +1% szans na obrażenia krytyczne czyli 120% normalnego dmg(max 10)
4 monety- o 2% zwiększa obrażenia krytyczne (max 10)
7 monet- +50 obrażeń do uderzeń bez skilli, czyli po prostu jak pok bije co ture 100, to po upgrade biłby 150. (maximum 20)
4 monety- +2% do obrażeń (max 10)
4 monety - + 0,5% szans na uniknięcie ataku (max 4)
7 monety- +30def ( obniża obrażenia o 30) (max 20)
7 monety - +1% szybkość ataku poka (max 30)
4 monety - o 1% obniża dmg zadawany w poka ( max 15)
7 monet - o 1% lepszy loot z zabitych poków ( max 25)
7 monety - o 1% zmniejszony czas czekania na skille ( max 20)
4. Zwiekszyć max lvl pokemona z 100 do 120, na 100 otrzymywałby jakiś bonus.