Shoutbox archive

Go to last read | Mark all read

avatar
a moze kup vipa i nie placz xd
avatar
no dobra, to po co te utrudnie dla low lvl, nie moze byc tak jak wczesniej? a moze zrobcie tak ze VIPy tez bede musialy przejsc tego questa zeby wejsc na VIPa?
avatar
Na tym lvlu spokojnie można zarobić na wszystkie shiny, mając 120 lvl miałem już 3 shiny kupione za td z wieży ognia. Trochę pracy trzeba włożyć. Można tez spokojnie expić na outlandzie.
avatar
Typhlosiony outland Duży uśmiech czy gdziekolwiek xd
avatar
no dobra, a gdzie maja expic osoby na 160 lvl bez tego questu?
avatar
Nie wszystko musi być dziecinnie proste. Jeżeli nie dajesz rady zrób jakiegoś pokemona i próbuj ponownie. Orbów jest cała masa w grze jak i shiny na sell.
avatar
Widziałem jak walczysz z trenerami, musisz ćwiczyć. Już Ci pisałem taktykę zastosuj, odpowiedni dobór pokemonów. Ja robiłem to na każdym lvlu na teście. Mocniejszym setem jak i słabszym. To nie jest quest na 5 minut, trzeba się pomęczyć.
avatar
Jak nie zrobią? Ja na 200 bananem robilem wiec wiesz Duży uśmiech
avatar
200 lvl nie zrobia questa na dark abre, jest problem z legendami. Utrudnienie dla poczatkujacych graczy. Bylo lepiej ale zrobiliscie pod gorke tym z topki ale bardziej zaczynajacym playerom ;x
avatar
Wchodzisz w temat, który Cię interesuje schodzisz na sam dół piszesz co tam chcesz (zgodnie z regulaminem) "Napisz".
avatar
jak tu sie posty daje ? po ja taki nieogar
avatar
jakieś sprity nowe
avatar
Cześc
avatar
co za update?
avatar
Jakie konkretnie nowe punkty?
avatar
Administracja powinna o tym decydowac co bedzie dodawane i czy cos bedzie jak juz do regulaminu a nie ty ...
avatar
Domagam sie uzupelnienia regulaminu gry o nowe punkty
avatar
Ten quest nie był robiony w 5 minut, żeby wykonanie go było tak proste. Żeby go zrobić trzeba zgromadzić dobre shiny pokemony minimum 100 lvl + opanować taktykę.
avatar
zapraszam na casta, patrzcie co robia te npc
avatar
pozdrawiam z questa na dark abre, npc nie do ubicia