Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
    Wątek: Poke lotek
Post: RE: Poke lotek

5,2,5
Stefan Krol Zydowski Offtop 870 146,711 09-05-2021, 00:07
    Wątek: Premki.
Post: RE: Premki.

pierdu pierdu, jest dobrze jak nie dajecie rady to idzcie na charizard valley xD
Stefan Krol Zydowski Propozycje 7 231 07-05-2021, 22:40
    Wątek: Config komend.
Post: RE: Config komend.

(06-05-2021, 02:34 )Kanopus napisał(a): No to tak raczej nie powinno byc. Tylko sub i ownerzy powinni miec taka mozliwosc, nie goscie.popieram
Stefan Krol Zydowski Pytania 5 1,774 07-05-2021, 22:36
    Wątek: Sprzedam domek w saffron
Post: RE: Sprzedam domek w saffron

xDDD .
Stefan Krol Zydowski Targ 8 989 26-03-2021, 00:52
    Wątek: Legend Box Quest By Stefan & Major / [*] Extreme
Post: RE: Legend Box Quest By Stefan & Major / [*] Extre...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Stefan Krol Zydowski Multimedia 9 7,312 22-03-2021, 11:31
    Wątek: Legend Box Quest By Stefan & Major / [*] Extreme
Post: RE: Legend Box Quest By Stefan & Major / [*] Extre...

BAJSON pamiętasz to xD
Stefan Krol Zydowski Multimedia 9 7,312 22-03-2021, 01:31
    Wątek: Rekrutacja na stanowisko Helper cz. 1
Post: RE: Rekrutacja na stanowisko Helper cz. 1

Witam Chciałbym zgłosić swoją kandydaturę na posadę Helpera
Stefan Krol Zydowski Newsy 6 2,887 20-03-2021, 21:31
    Wątek: Inv od Gracza Bayson
Post: RE: Inv od Gracza Bayson

o) Właściciel domku odpowiada za czynności gracza do niego wpuszczonego.
Stefan Krol Zydowski Offtop 15 10,898 13-07-2020, 22:16
    Wątek: Legend Box Quest By Stefan & Major / [*] Extreme
Post: RE: Legend Box Quest By Stefan & Major / [*] Extre...

(02-06-2020, 21:01 )Ithuriel napisał(a): Ten lbox to był jeden wielki fart a nie jakieś umiejętności. Mi jak pok padł to postać zaraz za nim balla oberwała a tu 2 sekundy bez poka i nic. Nie ma się ...
Stefan Krol Zydowski Multimedia 9 7,312 02-06-2020, 21:11
    Wątek: Legend Box Quest By Stefan & Major / [*] Extreme
Post: Legend Box Quest By Stefan & Major / [*] Extreme

[Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=PSmA16QfDYM&t=993s]
Stefan Krol Zydowski Multimedia 9 7,312 02-06-2020, 20:51
    Wątek: Liga
Post: RE: Liga

(29-05-2020, 21:57 )Rexxoo napisał(a): Mam coś takiego może by mi ktoś by pomógł : 20-50lvl 50-70 lvl 70-100 lvl 100-120lvl 120 -150lvl 150-175lvl 175-200lvl 200-225lvl 225-250łvl 250-275lvl 275-300...
Stefan Krol Zydowski Pytania 19 17,523 29-05-2020, 22:32
    Wątek: Liga
Post: RE: Liga

cudzy pomysl, tez pomysl.... :heart:
Stefan Krol Zydowski Pytania 19 17,523 27-05-2020, 17:57
    Wątek: WĄTEK
Post: RE: WĄTEK

(20-05-2020, 12:41 )Rumunek napisał(a): Ja jestem za powiększeniem saffron, dodał bym jakiś slams drewniany po lewej stronie. Na razie nie ma ciekawych domków, a w takim slamsie bym zamieszkał.Mordz...
Stefan Krol Zydowski Pytania 10 11,279 20-05-2020, 13:15
    Wątek: WĄTEK
Post: RE: WĄTEK

(19-05-2020, 19:07 )Ithuriel napisał(a): Pierwsze słyszę żeby Entei i Raikou miały coś wspólnego z wodą, a co dopiero z rybakiem. Modernizacja domków byłaby ok, ale jako dodatek (oczywiście za opłat...
Stefan Krol Zydowski Pytania 10 11,279 19-05-2020, 23:32
    Wątek: Czego słuchacie ?
Post: RE: Czego słuchacie ?

[Wideo: https://youtu.be/IPxn8pDfwlk]
Stefan Krol Zydowski Offtop 545 291,139 19-05-2020, 09:03
    Wątek: Czego słuchacie ?
Post: RE: Czego słuchacie ?

[Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=H3xh6Fob...I&index=27] :exclamation:
Stefan Krol Zydowski Offtop 545 291,139 17-05-2020, 13:15
    Wątek: Premka1 i 2
Post: RE: Premka1 i 2

proponuje sprawdzic jaki jest drop rate kamieni evo w pokach prem1 i 2 i je zrownac, np kamienie slonca to porazka. z premkowych muków zero dropu :c nie zaglebialem sie w sprawdzanie wszystkiego wie...
Stefan Krol Zydowski Pytania 15 15,537 16-05-2020, 00:17
    Wątek: Hitmony exp dwoch graczy
Post: RE: Hitmony exp dwoch graczy

osobiscie polecam bieganie w przeciwnych kierunkach, zdecydowanie lepszy exp/h niz w przypadku powyzszego sposobu
Stefan Krol Zydowski Offtop 3 3,745 16-05-2020, 00:11
    Wątek: Dzika Lugia
Post: RE: Dzika Lugia

(07-05-2020, 21:37 )Ernesto napisał(a): (24-03-2020, 17:05 )Kanopus napisał(a): Nie da sie tam wejsc. Na obecna chwile jest to tylko ozdoba niczym ghoul na katana room quescie na rookgardzie :D Ro...
Stefan Krol Zydowski Pytania 6 8,855 13-05-2020, 19:09
    Wątek: Błyszczące Kamienie
Post: RE: Błyszczące Kamienie

:3 x C
Stefan Krol Zydowski Poradniki 8 12,868 13-05-2020, 19:07