Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Premka1 i 2
Offline Ithuriel
#1
Dużo pisze
****



Liczba postów: 297
Liczba wątków: 18
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 135
Napisano 05-05-2020, 14:36
Krótko i na temat. 
Co się podoba/nie podoba? Co można dodać/zmienić? Być może trafił się jakiś błąd? Tutaj można śmiało go zgłosić i na pewno (obiecuje to "niesłowny" ja) będzie poprawiony.


[Obrazek: tfNH4LH.gif]
Odpowiedz
Offline Rexxoo
#2
Użytkownik
***



Liczba postów: 77
Liczba wątków: 11
Dołączył: Dec 2019
Reputacja: 26
Napisano 05-05-2020, 18:36
Jest super repucik napewno daje za chęć Uśmiech

Odpowiedz
Offline Tarble
#3
Użytkownik
***



Liczba postów: 206
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2017
Reputacja: 103
Napisano 05-05-2020, 18:54
jest super tylko ten kamien slonca u bellkow by sie przydal wkoncu z glooma nim sie je robi wiec naturalne wydaje sie by on z niego dropil
a tak to super robota kolejna zreszta


[Obrazek: c36aae45b4d93.png]
Odpowiedz
Offline janka14
#4
Użytkownik
***



Liczba postów: 60
Liczba wątków: 15
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 36
Napisano 05-05-2020, 19:46
Premka 2 od poczatku powinna tak wygladac.


/Mormoran
Odpowiedz
Offline janka14
#5
Użytkownik
***



Liczba postów: 60
Liczba wątków: 15
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 36
Napisano 05-05-2020, 20:36
Elder Hitmontop < dziwnie sie zachowuje gdy uzyjemy team atacku. premka 2


/Mormoran
Odpowiedz
Offline Ithuriel
#6
Dużo pisze
****



Liczba postów: 297
Liczba wątków: 18
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 135
Napisano 05-05-2020, 21:01
(05-05-2020, 20:36 )janka14 napisał(a): Elder Hitmontop < dziwnie sie zachowuje gdy uzyjemy team atacku. premka 2

Chodzi o to, że nie podbiega do klonów tylko spaceruje dookoła?


[Obrazek: tfNH4LH.gif]
Odpowiedz
Offline janka14
#7
Użytkownik
***



Liczba postów: 60
Liczba wątków: 15
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 36
Napisano 06-05-2020, 12:28
Tak. Tylko gdy jest aktywny team attack


/Mormoran
Odpowiedz
Offline Chesd
#8
Użytkownik
***



Liczba postów: 150
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2015
Reputacja: 39
Napisano 07-05-2020, 11:01
Więcej mobków na respach bo jest ich stosunkowo mało, zwłaszcza na premce 1.
Zbieranie mobków jest dość uciążliwe zwłaszcza na "wolnej" podłodze.

Odpowiedz
Offline Ithuriel
#9
Dużo pisze
****



Liczba postów: 297
Liczba wątków: 18
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 135
Napisano 07-05-2020, 14:28
(07-05-2020, 11:01 )Chesd napisał(a): Więcej mobków na respach bo jest ich stosunkowo mało, zwłaszcza na premce 1.
Zbieranie mobków jest dość uciążliwe zwłaszcza na "wolnej" podłodze.

Obie premki mają jednakowe ilości poków.

Właśnie w tym celu zamiast śniegu jest lód na dwóch expach. Gdzie jest problem z lurem? Coś się temu zaradzi.


[Obrazek: tfNH4LH.gif]
Odpowiedz
Offline Kanopus
#10
Użytkownik
***



Liczba postów: 135
Liczba wątków: 8
Dołączył: May 2018
Reputacja: 85
Napisano 08-05-2020, 04:48
(07-05-2020, 11:01 )Chesd napisał(a): Więcej mobków na respach bo jest ich stosunkowo mało, zwłaszcza na premce 1.
Zbieranie mobków jest dość uciążliwe zwłaszcza na "wolnej" podłodze.

Według mnie jest wystarczająca ilość mobków. Trzeba też brać pod uwagę to, że mogą tam expić low lvle i mogliby sobie nie poradzić ze zbyt dużą grupką.

Ta mapa została zrobiona tak, że nawet nie trzeba robić specjalnie jakiegoś lura, wystarczy stanąć na środku "pokoiku" a poki same się zbiegną do Ciebie Język

Jedyne uciążliwe expowisko jakie jest to venu i meganium - są wolne i w dodatku paraluja obszarówkami/wave'ami co jest trochę denerwujące. Ale to tylko moje subiektywne odczucie Oczko


[Obrazek: bM8OSK8.png]
Odpowiedz
Offline Mytruestory
#11
Początkujący
**



Liczba postów: 10
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 7
Napisano 08-05-2020, 12:15
Moim zdaniem rozbiłbym expowiska na strefy, strefa a i strefa b - jedna na której jest mniej poków i low lv nie padają, a także druga gdzie jest ich więcej dla high którym większe respy odpowiadają - to jest zawsze fajny moment kiedy możesz z kimś porozmawiać, że wbijasz na lepszy resp. Nawet nie trzeba zmieniać tych miejsc które są teraz, wystarczy dodać na połowie większą ilość mobków. What da ya think?

Odpowiedz
Offline Ithuriel
#12
Dużo pisze
****



Liczba postów: 297
Liczba wątków: 18
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 135
Napisano 08-05-2020, 15:37
(08-05-2020, 12:15 )Mytruestory napisał(a): Moim zdaniem rozbiłbym expowiska na strefy, strefa a i strefa b - jedna na której jest mniej poków i low lv nie padają, a także druga gdzie jest ich więcej dla high którym większe respy odpowiadają - to jest zawsze fajny moment kiedy możesz z kimś porozmawiać, że wbijasz na lepszy resp. Nawet nie trzeba zmieniać tych miejsc które są teraz, wystarczy dodać na połowie większą ilość mobków. What da ya think?

Myślałem kiedyś (tak w zasadzie to dawno temu wpadło mi do głowy na chwilę), że mogłaby tu być tzw. premka "pół" (xD), czyli coś słabszego dla low lvli, ale wyleciało raz dwa, bo nasuwa się zasadnicze pytanie, po co w takiej sytuacji byłyby te wszystkie miasta i respy w ich okolicy? Wbijasz na serva, szybkie jeziorko, sh ratttaa i bijesz sobie jakieś premkowe cubone/geodude na 10 lvlu, totalny bezsens. 
Ale wracając do rzeczy. Ilość tam może jest spora dla low lvla (zależy w sumie co kto rozumie pod pojęciem low), ale nikt nie powiedział, że mają tam śmigać 30lvle. 90 lvl raczej nie powinien mieć problemu żeby sobie biegać, ogniste które są pod ręką można spokojnie ogarnąć z Kabutopsem/Tyranitarem/steelixem (a jak kogoś stać na sudo albo złapie, to już bajka). Ja na 65lvlu sobie dawałem rade z sudo i kilkoma kapciowymi shiny na starej premce na ognistych (które akurat pod względem dmg są chyba najmocniejsze na premce), więc nie przesadzajmy z tym "nie dawaniem rady". Pójdziesz ze snorlaxem to na pewno nie poexpisz, bo on nawet  porządnej obszarówki nie ma, ale jak zainwestujesz w poki to ogarniesz lajtem. Nie ma w życiu nic za darmo.


[Obrazek: tfNH4LH.gif]
Odpowiedz
Offline janka14
#13
Użytkownik
***



Liczba postów: 60
Liczba wątków: 15
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 36
Napisano 15-05-2020, 14:14
Ostatnio sporo latam po premce i zaczyna troche denerwowac brak podrozowania map clickiem przez mase ciasnych przejsc. Jest troche uciazliwe podczas expienia.

http://i.prntscr.com/OPMqTOeJQ2mwohVNfMA_qQ.png

Daloby rade zrobic przejscia 1 kratkowe na 2/3?


/Mormoran
Odpowiedz
Offline Ithuriel
#14
Dużo pisze
****



Liczba postów: 297
Liczba wątków: 18
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 135
Napisano 15-05-2020, 16:59
To na screenie (jak i większość przejść miedzy poszczególnymi respami) było zrobione celowo, żeby nie lurować np. Snorlaxów na Scizory itp.


[Obrazek: tfNH4LH.gif]
Odpowiedz
Offline Stefan Krol Zydowski
#15
Dużo pisze
****



Liczba postów: 351
Liczba wątków: 25
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 118
Napisano 16-05-2020, 00:17
proponuje sprawdzic jaki jest drop rate kamieni evo w pokach prem1 i 2 i je zrownac, np kamienie slonca to porazka.

z premkowych muków zero dropu :c

nie zaglebialem sie w sprawdzanie wszystkiego wiec tyle zdolalem wylapac podczas lekkiej eksploracji.


[Obrazek: 3dcce62dbd0f0.gif]


Stefan Krol Zydowski[516]
Stefix[202]
Dealer[94]
King[300]
Qryi[200]
^^^^^
Moje chary    
Więcej info o kontakcie do mnie  w  opisie postaci na profilu w forum.
Pozdrowionka
Odpowiedz
Offline Ithuriel
#16
Dużo pisze
****



Liczba postów: 297
Liczba wątków: 18
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 135
Napisano 16-05-2020, 06:20
Drop kamieni podobno jest zrównany, bo pisałem o tym z juniorem już jakiś czas temu. Kamienie słońca mają mniejszy, bo lecą na tym expie też kamyczki trucizny (premka 1) i liścia (na obu), więc nie może każdy z tych trzech lecieć tak jak reszta na innych expach, bo dropiłoby tam 2-3 razy więcej kamieni łącznie.

No chyba, że junior gdzieś się machnął albo coś pominął.


[Obrazek: tfNH4LH.gif]
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości