22-08-2016, 14:54
Cześć i czołem.
Myślałem o dodaniu do dropu pokemonów (wszystkich) czegoś takiego jak loot box(nazwa dowolna). Szansa byłaby większa niż na kamienie.
Dobra, ale co ma w tym być. Kamyki/kryształy/orby/cusie inne do plusowania pokemonów. Żeby nie było zbyt prosto każdy typ pokemona miałby swój własny cosiek do plusowania. Żeby jeszcze przyjemniej utrudnić szanse, z boxa mogłyby lecieć też zwykłe śmieci z pokemonów czy jakaś pomniejsza kasa (dolary z małą szansą na 1-2hd)
Mogłaby być jakaś też minimalna szansa na orby czy kamienie ewolucji. Ale to akurat zostawiam wam do przemyślenia.
Do otwierania boxa mogłyby posłużyć diamenty. Wymieniane 1 diament na 1 kluczyk/otwieracz/łom czy innego pana stasia, co potrafi kłódkę otworzyć za pomocą grzebienia.
Taki mały box daje trochę zabawy z expa i otwierania skrzynek (troche zaleciało cs'em, co?) Jeśli dodać tam jakieś bardzo rzadkie i ciekawe przedmioty staje się to nagle czymś co będzie fajnie tworzyło ceny.
Oke, to teraz przejdźmy do najważniejszej części czyli plusownaia pokemonów. Będę opierał to na swoim pomyślę z loot boxem.
W pewnym miejscu (może to być na outlandzie) byłby doktorek, który udostępniałby nam inkubator lub inną beczke do plusowania.
Maxymalny poziom pokemona wynosiłby +6. Gdzie każdy plus dawałby 5% hp/atk oraz 2% mniejszy cd na skillach. Oraz 2 ostatnie plusy czy +5 i +6 dawałoyby po 10% hp/atk oraz 4% cd. Więc jak łatwo sobie dodać na maxie byłoby to 40% hp/atk oraz 16% cd.
Teraz co i jak z plusowaniem
0 - 1 : Potrzeba 1 kamienia. Szansa 20% niepowodzenie nie skutkuje stratą kamienia i to wszystko
1 - 2 : Potrzeba 2 kamieni. Szansa 15% przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 0
2 - 3 : Potrzeba 2 kamieni. Szansa 10%przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 1
3 - 4 : Potrzeba 3 kamieni. Szansa 7% przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 2
4 - 5 : Potrzeba 3 kamieni. Szansa 3% przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 3
5 - 6 : Potrzeba 3 kamieni. Szansa 1% przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 4
Dzięki temu nie będzie to łatwe ale prawdopodobnie bardzo uzależniające.
Da to możliwość zarobku każdemu przy odrobinie szczęścia. Oraz zabawy z plusowaniem każdemu kto ma odrobinę kasy i cierpliwości.
Oczywiście jeśli są jakieś pytania lub czegoś nie napisałem to śmiało. Wątpie, że udało mi się przelać całość z głowy na klawiaturę.
Pozdrawiam, Gigas.
Myślałem o dodaniu do dropu pokemonów (wszystkich) czegoś takiego jak loot box(nazwa dowolna). Szansa byłaby większa niż na kamienie.
Dobra, ale co ma w tym być. Kamyki/kryształy/orby/cusie inne do plusowania pokemonów. Żeby nie było zbyt prosto każdy typ pokemona miałby swój własny cosiek do plusowania. Żeby jeszcze przyjemniej utrudnić szanse, z boxa mogłyby lecieć też zwykłe śmieci z pokemonów czy jakaś pomniejsza kasa (dolary z małą szansą na 1-2hd)
Mogłaby być jakaś też minimalna szansa na orby czy kamienie ewolucji. Ale to akurat zostawiam wam do przemyślenia.
Do otwierania boxa mogłyby posłużyć diamenty. Wymieniane 1 diament na 1 kluczyk/otwieracz/łom czy innego pana stasia, co potrafi kłódkę otworzyć za pomocą grzebienia.
Taki mały box daje trochę zabawy z expa i otwierania skrzynek (troche zaleciało cs'em, co?) Jeśli dodać tam jakieś bardzo rzadkie i ciekawe przedmioty staje się to nagle czymś co będzie fajnie tworzyło ceny.
Oke, to teraz przejdźmy do najważniejszej części czyli plusownaia pokemonów. Będę opierał to na swoim pomyślę z loot boxem.
W pewnym miejscu (może to być na outlandzie) byłby doktorek, który udostępniałby nam inkubator lub inną beczke do plusowania.
Maxymalny poziom pokemona wynosiłby +6. Gdzie każdy plus dawałby 5% hp/atk oraz 2% mniejszy cd na skillach. Oraz 2 ostatnie plusy czy +5 i +6 dawałoyby po 10% hp/atk oraz 4% cd. Więc jak łatwo sobie dodać na maxie byłoby to 40% hp/atk oraz 16% cd.
Teraz co i jak z plusowaniem
0 - 1 : Potrzeba 1 kamienia. Szansa 20% niepowodzenie nie skutkuje stratą kamienia i to wszystko
1 - 2 : Potrzeba 2 kamieni. Szansa 15% przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 0
2 - 3 : Potrzeba 2 kamieni. Szansa 10%przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 1
3 - 4 : Potrzeba 3 kamieni. Szansa 7% przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 2
4 - 5 : Potrzeba 3 kamieni. Szansa 3% przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 3
5 - 6 : Potrzeba 3 kamieni. Szansa 1% przy niepowodzeniu tracimy kamień i mamy 20% szans, że plus spadnie do 4
Dzięki temu nie będzie to łatwe ale prawdopodobnie bardzo uzależniające.
Da to możliwość zarobku każdemu przy odrobinie szczęścia. Oraz zabawy z plusowaniem każdemu kto ma odrobinę kasy i cierpliwości.
Oczywiście jeśli są jakieś pytania lub czegoś nie napisałem to śmiało. Wątpie, że udało mi się przelać całość z głowy na klawiaturę.
Pozdrawiam, Gigas.
