PokeXGames.pl & Poke-Evo.com FORUM by SHARP#TEAM

Pełna wersja: Wymiany/Eventy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam otóż mam taką prośbę. Administracja chce aby dokumentować każdą wymianę. Więc ja bym chciał dokumentować ją robiąc filmik z wymiany. Tylko nie wiem jak taki filmik nakręcić. Tak dla informacji jestem zielony w komputerach więc proszę o jakiejś wyjaśnienie bądź polecenie jakiegoś programu od tego.
Z góry dziękuję.

Nie robiąc spamu na forum zamierzam mój pomysł umieścić w tym temacie. Otóż z tego co na forum przeczytałem i na stronie głównej widziałem to zdarzą się jakiejś dwa eventy na miesiąc. Jeśli chodzi o moje zdanie jest to za mało. Nawet jeśli to nie różnorodności bo są to eventy kostka szczęścia i piłka nożna. Mój pomysł polega na tym by administracja przyjęła kogoś zaufanego kto by się eventami zajmował, żeby je regularnie organizował. Miałby range Tutora czy kogoś tam. Ważne żeby ta ranga mogła mu pozwolić na organizowanie tych eventów.
Z góry dziękuję za przeczytanie moich wypocin Duży uśmiech
Ja jutro organizuje event dla low lvl, tzn mam dla nich paczki które przydadzą się napewno na start. Więc jak ktoś chętny to 12-13 niech będzie online Duży uśmiech
Nie raz były organizowane różnego typu eventy, natomiast zachowujecie się jak bydło, nie da się czegoś nowego wprowadzić.
Eventy, eventy i eventy tylko wam w głowie..
Pobierz sobie Camtasia Studio do nagrywania, moim zdaniem the best Duży uśmiech
Ja polecam HyperCam 2, łatwe w obsłudze.
napisz do mnie na PW to ci mniej, więcej wytłumacze zresztą jakieś 40 osób z serwera ogląda i poleca moje filmy z Yt więc myśle że są dobre Duży uśmiech
Dobra do gry wejdę jutro o około 13 może 14
mi możesz wyjaśnić dzisiaj o ok. 21:45 ok???
mój nick to ezio i napisz do mnie
Do nagrywania polecam Bandicam (najlepiej pełna wersja if u know what i mean), łatwy i przejrzysty w obsłudze nagrywa, zżera mało fps.