19-04-2015, 18:52
Witam,
mam pewien pomysł dotyczący kamieni ewolucji. Otóż zauważyłem, że popyt na kamienie jest bardzo mały (szczególnie na niektóre, tj. ognia czy uderzenia). W konsekwencji kamienie zalegają w depozycie (sam mam aktualnie 17 kamieni ognia). Przydało by się więc w jakiś sposób zwiększyć przydatność kamieni i obrót nimi. A mianowicie, mam pomysł, aby wprowadzić do gry możliwość dodania pokemonowi losowego ulepszenia korzystając z odpowiednich kamieni ewolucji. Ulepszenie można by było dodać tylko raz danemu pokemonowi, a ilość potrzebnych kamieni wynosiłby jakieś 10-30. Mam tutaj na myśli niewielkie ulepszenia, ale na pewno wprowadzające element świeżości do gry i zwiększające zainteresowanie kamieniami. Poniżej wymienię kilka przykładowych ulepszeń:
- zwiększenie prędkości poruszania się pokemona o n jednostek
- zmniejszenie czasu odnowienia umiejętności pokemona o n%
- zwiększenie obrony/ataku pokemona o n%
- n% szans na to, że pokemon uleczy sobie 25% maksymalnego zdrowia po zabiciu przeciwnika
- n% szans na zadanie przez pokemona trafienia krytycznego umiejętnością (200% podstawowych obrażeń)
- po śmierci twój pokemon eksploduje zadając n obrażeń obszarowych
- po śmierci twojego pokemona stajesz się niewidzialny na n sekund
- twój pokemon nie może zostać uśpiony, zatruty itp.
Wielkość zmian zależałaby oczywiście od podstawionych liczb. Czekam na wasze opinie i ewentualne sugestie
mam pewien pomysł dotyczący kamieni ewolucji. Otóż zauważyłem, że popyt na kamienie jest bardzo mały (szczególnie na niektóre, tj. ognia czy uderzenia). W konsekwencji kamienie zalegają w depozycie (sam mam aktualnie 17 kamieni ognia). Przydało by się więc w jakiś sposób zwiększyć przydatność kamieni i obrót nimi. A mianowicie, mam pomysł, aby wprowadzić do gry możliwość dodania pokemonowi losowego ulepszenia korzystając z odpowiednich kamieni ewolucji. Ulepszenie można by było dodać tylko raz danemu pokemonowi, a ilość potrzebnych kamieni wynosiłby jakieś 10-30. Mam tutaj na myśli niewielkie ulepszenia, ale na pewno wprowadzające element świeżości do gry i zwiększające zainteresowanie kamieniami. Poniżej wymienię kilka przykładowych ulepszeń:
- zwiększenie prędkości poruszania się pokemona o n jednostek
- zmniejszenie czasu odnowienia umiejętności pokemona o n%
- zwiększenie obrony/ataku pokemona o n%
- n% szans na to, że pokemon uleczy sobie 25% maksymalnego zdrowia po zabiciu przeciwnika
- n% szans na zadanie przez pokemona trafienia krytycznego umiejętnością (200% podstawowych obrażeń)
- po śmierci twój pokemon eksploduje zadając n obrażeń obszarowych
- po śmierci twojego pokemona stajesz się niewidzialny na n sekund
- twój pokemon nie może zostać uśpiony, zatruty itp.
Wielkość zmian zależałaby oczywiście od podstawionych liczb. Czekam na wasze opinie i ewentualne sugestie
