Zginąć? - Wersja do druku +- PokeXGames.pl & Poke-Evo.com FORUM by SHARP#TEAM (https://forum.pokexgames.pl) +-- Dział: Forum (https://forum.pokexgames.pl/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Propozycje (https://forum.pokexgames.pl/forumdisplay.php?fid=7) +--- Wątek: Zginąć? (/showthread.php?tid=158) |
Zginąć? - Haccier - 28-04-2014 Siemka. Proponuje wprowadzic utrate ileś tam tysięcy expa za dednięcie. Bo bez sensu jeśli się nic nie traci. Mozna padac, i tyle. A tak to przynajmniej by ludzie wracali z expa tak, jak tam przylecieli, a nie bez sensu sobie padali. Bo i tak przeciez nic to im nie szkodzi. RE: Zginąć? - jestemboskii - 28-04-2014 Popieram. Fajnie by było ,żeby exp spadał do 0% danego lvla, ale lvl już nie spadał. np wbijilśmu 5% i padamy to mamy 0% . Jak mamy 0% możemy padać x razy i dalej mamy 0% danego lvla. Trzeba by było to oskryptować. RE: Zginąć? - Haccier - 28-04-2014 Do 0% to troche przesada. Mialem na mysli tak z 50k expa za padniecie na np 80 lv. Itd. RE: Zginąć? - Nightmare - 28-04-2014 To może np. 50 k ale bez lvla, czyli jeśli po odjęciu 50k spadnie level to żeby odjęło tyle, żeby nie spadł? RE: Zginąć? - Haccier - 29-04-2014 Ja to bym widział tak: Od 50 lv(wczesniej nie) spada nam lvl po "dendnieciu". I od tej pory spada nam po 50 k expa za kazdego deada. I jesli mamy np 10k expa po 61 lvlu, to spada nam exp az do 40k do 60 lvl. I mozna by dodac, że od 100 lvl spada wiecej, niz tylko 50k expa/ RE: Zginąć? - Lord - 29-04-2014 Nie lepiej zrobic % ? Np 3 procenty albo i wiecej jak padniemy? Bo jak np 50k to dla niektorych moze byc strasznie duzo a dla niektorych malutko RE: Zginąć? - Ashba - 29-04-2014 Najlepiej zrobic ze spada % calego expa np 10. albo zrobic tak jak to jest na normalnej tibi- RE: Zginąć? - jestemboskii - 29-04-2014 (28-04-2014, 22:16 )Haccier napisał(a): Do 0% to troche przesada. Mialem na mysli tak z 50k expa za padniecie na np 80 lv. Itd. Nie zrozumiałeś mnie, masz 90 lvl i 50% do następnego. Padasz masz 90 lvl i 55% do następnego. Ale jak masz 90 lvl i wbite tylko 2% czyi 98 % do nastepnego lvla to spada ci do 0% czyli do 100% do następnego lvla ale już niżej nie spadnie masz cały czas lvl 90. RE: Zginąć? - 948035 - 29-04-2014 jestem boski wgl nie rozumiem twojego rozumowania ale ok moim zdanie ashba napisal najlepsze rozwiazanie niech spada jakis % expa na danym lvl na niskimlvl minej na wyzszym wiecej i tyle . RE: Zginąć? - Haccier - 29-04-2014 W sumie, to najlepiej by było zrobić tak, jak jest w real tibi RE: Zginąć? - jestemboskii - 29-04-2014 Najprostszymi słowami lvl ma nie spadać jak padniesz. Zdobyty exp tak. RE: Zginąć? - Wataha - 29-04-2014 Bez sensu, łatwiejszym i moim zdaniem lepszym pomysłem by było zrobienie tak jak na real tibii. Wbijasz zaokrągloną liczbę np 100 i masz 100% do lvl 101. Nie musisz się martwic od padnięcie i stracenie wymarzonej setki tylko idziesz, padasz i szpan w PC. RE: Zginąć? - Nikolas95 - 30-04-2014 I tak już expi się tak wolno ,że czasami się odechciewa a jeśli dołożyć do tego jeszcze spadek wbitego expa za smierc to będzie masakra. Można też (jeżeli mamy się już wzorowac na tibi) stworzyć jakiś item który zatrzymywał by utratę expa albo zmniejszał ja o połowę. Taki item tracilibyśmy po śmierci (coś jak tibijski Bless jeśli ktoś się orientuje). Wiadomo ,że mniejsze lvle maja mniej pieniędzy więc cena zależała by od poziomu gracza. Nie powinno być to za drogie żeby po 2 śmierciach nie stracić wszystkich pieniędzy. Takie jest moje zdanie. Pozdrawiam RE: Zginąć? - 948035 - 30-04-2014 nikolas nie wzorujemy sie ma tobo tylko chodzi o to zeby ded byl przykra kara dla gracza a nie tylko sposobem na teleport do saffron ... moim zdaniem czesc doswiadczenia powinna spadac zalenie od wysokosci lvla RE: Zginąć? - Aroo - 17-05-2014 Jeżeli zależy wam na zniechęceniu wielu graczy to wprowadzajcie. Nie lepiej by było zrobić coś co przyciągnie wszystkich na serwer? |