PokeXGames.pl & Poke-Evo.com FORUM by SHARP#TEAM
Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Wersja do druku

+- PokeXGames.pl & Poke-Evo.com FORUM by SHARP#TEAM (https://forum.pokexgames.pl)
+-- Dział: Forum (https://forum.pokexgames.pl/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Dział: Poradniki (https://forum.pokexgames.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Wątek: Klient się nie uruchamia - co zrobić? (/showthread.php?tid=2523)



Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Nightmare - 03-02-2018

W przypadku gdy klient gry się nie uruchamia z podobnym do poniższego komunikatem błędu:
[Obrazek: attachment.php?aid=173]
Albo jeśli dostajemy czarny ekran gry po zalogowaniu, należy wykonać poniższe kroki:
1. Wejść do folderu C:/Użytkownicy/użytkownik/pxgpl/
2. Usunąć wszystkie pliki poza config.otml i minimap.otmm (jeśli te dwa też usuniemy, to zresetuje nam się mapa oraz ustawienia klienta)
3. Pobrać klienta i zainstalować go jeszcze raz

[attachment=174]

Powodem jest zazwyczaj to, że aktualizatorowi nie udało się czegoś odpowiednio pobrać i w rezultacie zepsuje on niektóre pliki klienta, powyższa instrukcja powinna to poprawić.
W przypadku, kiedy powyższe kroki nie działają, napiszcie niżej a dołożę wszelkich starań, by problem zneutralizować.

Pozdrawiam,
Nightmare Oczko


RE: Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Taao - 04-08-2018

A Zrobiłbyś też wersje dla windowsa 10? pls


RE: Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Shany - 04-08-2018

Tao, windows to windows.
Wszystko dziala na tej samej zasadzie.


RE: Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Taao - 06-08-2018

Ooo, działa dzięki dałem reputka xdd


RE: Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Carisimo - 06-08-2018

No w końcu xD
Ja tam reinstalowałem do skutku i też działało xD