Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Wersja do druku +- PokeXGames.pl & Poke-Evo.com FORUM by SHARP#TEAM (https://forum.pokexgames.pl) +-- Dział: Forum (https://forum.pokexgames.pl/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Poradniki (https://forum.pokexgames.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Wątek: Klient się nie uruchamia - co zrobić? (/showthread.php?tid=2523) |
Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Nightmare - 03-02-2018 W przypadku gdy klient gry się nie uruchamia z podobnym do poniższego komunikatem błędu: Albo jeśli dostajemy czarny ekran gry po zalogowaniu, należy wykonać poniższe kroki: 1. Wejść do folderu C:/Użytkownicy/użytkownik/pxgpl/ 2. Usunąć wszystkie pliki poza config.otml i minimap.otmm (jeśli te dwa też usuniemy, to zresetuje nam się mapa oraz ustawienia klienta) 3. Pobrać klienta i zainstalować go jeszcze raz [attachment=174] Powodem jest zazwyczaj to, że aktualizatorowi nie udało się czegoś odpowiednio pobrać i w rezultacie zepsuje on niektóre pliki klienta, powyższa instrukcja powinna to poprawić. W przypadku, kiedy powyższe kroki nie działają, napiszcie niżej a dołożę wszelkich starań, by problem zneutralizować. Pozdrawiam, Nightmare RE: Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Taao - 04-08-2018 A Zrobiłbyś też wersje dla windowsa 10? pls RE: Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Shany - 04-08-2018 Tao, windows to windows. Wszystko dziala na tej samej zasadzie. RE: Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Taao - 06-08-2018 Ooo, działa dzięki dałem reputka xdd RE: Klient się nie uruchamia - co zrobić? - Carisimo - 06-08-2018 No w końcu Ja tam reinstalowałem do skutku i też działało |