Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Profesje
Offline Wataha
#1
Użytkownik
***



Liczba postów: 70
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 3
Napisano 07-05-2014, 01:32
Witam, proponuje dodac profesje. Profesja by mozna wybrac od 80 levela. Byly by to "klany". Szlo by sie do przywodcy ktory by dawal nam taska do zlapania jakiegos pokemona, zabicia pokemonow, co kolwiek aby nie bylo to latwe. Jak juz by sie dolaczylo do klanu powiedzmy ognistego, kazdy pokemon ognisty w naszym posiadanii by mial 10% wiekszy dmg, a pokemony wrazliwe na dany zywiol (w tym przypadku trawiaste,bugi) byly by latwiejsze do zlapania. Otoz po ukonczeniu misji dostania sie do klanu, nasz klan mistrz mialby dla nas rozne misje typu catch, zabijanie pokemonow, przynoszenie kamieni do ewolucji. Byly by tez misje klanowe. One by byly o wiele trudniejsze od zwyklych misji ktore dawal nam mistrz klanu dotych czas, lecz nagrody za nie byky by prze wspaniale (boxy, poki np.charizard, magmar i inne rare). Nowy npc typu kolekcjoner pokemonow, ktory za pokemony wrazliwe na dany zywiol(w tym przypadku trawa,bug) kosztowaly by u niego wiecej niz u zwyklego sellera. Pomyslow na te profesje mam duzo ale nie chce mi sie pisac reszty iz jestem na telefonie i zaczyna mnie bolec reka od pisania. Ashba moglbys sie troszke dlyzej zastanowic nad tym pomyslem poniewaz moim zdaniemyl by to najwiekszy atutvtego serwera jak bardzovmalo serwerow ma ten system.
Dzieki wielkie za chwile poswiecona na czytanie iz jest tego duzo :-P

Odpowiedz
Ashba
#2
Gość



 
Napisano 07-05-2014, 07:59
Tez ma duzo propozycji i pomyslow i slowo wprowadzic brzmi tak niewinnie.

To trzeba by napisac.


taki temat na forum byl juz x razy i tak jest to na liscie.

Nie wiem po co pisac powielane pomysly ktore juz gdzies kiedys byly lub sa wymyslcie cos nowego innowacyjnego abysmy sie tym zainspirowali cos unikatowego a nie monotonne te same powielane systemy.

Odpowiedz
Offline Nanni
#3
Początkujący
**



Liczba postów: 12
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 1
Napisano 07-05-2014, 08:43
Dzień Dobry, uważam ze pomysł klanów nie jest za ciekawy i przede wszystkim już wiele razy powtarzany. Pozwolę zacytować sobie twórce tematu "jak bardzovmalo serwerow ma ten system." , przepraszam nie chce być nie miła, ale system klanów pojawiał się już w pierwszych wersjach Centuriona, oczywiście nie działał może w 100 procentach, z doświadczenia wiem że tylko parę osób zrobi profesje a reszcie nie będzie się chciało chodzić. Pokemony typu Magmar i Charizard z "trudnych questów", bzzz nie, tylko wartość pokemonów się zmniejsza i jest to cholernie nie fair w stosunku do ludzi którzy musieli je łapać.I jeszcze jedna sprawa otóż sama inicjatywa z tymi bonusami % do dmg czy też catchu to akurat super rzecz, tylko zamiast robić to w klanach, to przywrócić stary sprawdzony system z gameboya, na myśli mam wszelkie "Hold Itemy". Jeżeli nasze postacie dostaną od Sharp#Team dodatkowy slot na założenie czegoś, i do tego ten sam team porobi itemki które po założeniu będą dawały np 5,10,15% więcej damage dla konkretnego typu lub dodatkowy 1 lub 5 % doświadczenia albo nawet dodatkowy 1 % na catch konkretnego typu pokemona, może także zwiększenie szansy na loot, dzięki temu będziemy mogli pomoć szczęściu w różnych dziedzinach zależnie jaki item trzymamy, wtedy też najlepiej dodać cooldown np 5 min odnośnie zmiany takiego przedmiotu żeby gracz który zdobędzie takich parę nie mógł walcząc sobie zmieniać na dodatkowy dmg, przy red hp na większy loot i po zabiciu na większy catch.

Odpowiedz
Ashba
#4
Gość



 
Napisano 07-05-2014, 13:36
(07-05-2014, 08:43 )Nanni napisał(a): Dzień Dobry, uważam ze pomysł klanów nie jest za ciekawy i przede wszystkim już wiele razy powtarzany. Pozwolę zacytować sobie twórce tematu "jak bardzovmalo serwerow ma ten system." , przepraszam nie chce być nie miła, ale system klanów pojawiał się już w pierwszych wersjach Centuriona, oczywiście nie działał może w 100 procentach, z doświadczenia wiem że tylko parę osób zrobi profesje a reszcie nie będzie się chciało chodzić. Pokemony typu Magmar i Charizard z "trudnych questów", bzzz nie, tylko wartość pokemonów się zmniejsza i jest to cholernie nie fair w stosunku do ludzi którzy musieli je łapać.I jeszcze jedna sprawa otóż sama inicjatywa z tymi bonusami % do dmg czy też catchu to akurat super rzecz, tylko zamiast robić to w klanach, to przywrócić stary sprawdzony system z gameboya, na myśli mam wszelkie "Hold Itemy". Jeżeli nasze postacie dostaną od Sharp#Team dodatkowy slot na założenie czegoś, i do tego ten sam team porobi itemki które po założeniu będą dawały np 5,10,15% więcej damage dla konkretnego typu lub dodatkowy 1 lub 5 % doświadczenia albo nawet dodatkowy 1 % na catch konkretnego typu pokemona, może także zwiększenie szansy na loot, dzięki temu będziemy mogli pomoć szczęściu w różnych dziedzinach zależnie jaki item trzymamy, wtedy też najlepiej dodać cooldown np 5 min odnośnie zmiany takiego przedmiotu żeby gracz który zdobędzie takich parę nie mógł walcząc sobie zmieniać na dodatkowy dmg, przy red hp na większy loot i po zabiciu na większy catch.
Zajebiste mi sie strasznie podoba.

Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości