Shoutbox

« archive

avatar
@Wayne i wtedy też zakazano mi l boxa robic na Wayne ;/
avatar
@Shany Wiem byłem wtedy z tobą na l box xD
avatar
Wayne wiesz co bylo najlepsze xd? Mialem tylko terrora i inne zwykle poczki, terror bez skilli czekal na CDka bo 10 i 5 poszla, a tu jeb. Saffron xd
avatar
ograbił jego domek z różnych przedmiotów </3
avatar
@Shany tylko Ty dostales tp z l boxa do pc xD
avatar
A co cie teleportowal na lboxie ;d?
avatar
@bialy num :c
avatar
Elveres opluty, a ja ndala brak odszkodowania Smutny(
avatar
***** ps elvis przypominam ze od momentu jak sie dowiedzialem ze usunales poradniki w ciagu 1,5 godz dodalem 2 nowe ******
avatar
Najt jest opcja dodać do shoutboxa dawanie "like"? XDDD bo tu się komentarze o to proszą XD <3 J E
avatar
Skonczny ta chorobe zwana elveres...
avatar
Elveres xD Powiem też coś od siebie Uśmiech Nikt nigdy nie czytał nikomu PW oprócz ciebie, bo ty musiałeś wiedzieć kto na ciebie co pisze, moim zdaniem podchodzi to pod chorobę... Nikomu się nie chce, a wątpię by komukolwiek to przyszło do głowy, mamy trochę godności :/ Ja nie muszę podwyższać swojego ego na serwerze, wyrosłem z tego kilka lat temu. Wracając do tego, nic nie robimy? Musieliśmy wszystko zrobić od nowa (szmat czasu zygza poszedł się jebać), bo co? Fochnąłeś się , bo zygz zwrócił Ci uwagę? Wszystko co potrafiłeś, zawdzięczasz Zygzowi, to on ci wszystko pokazywał, a ty go wyzywasz od noobów? Jesteś kanalią! A, zapomniałem ci przypomnieć, że sam kazałeś graczom usuwać zrobione przez nich poradniki, bo nie spełniały twoich "wymagań". Nie pozdrawiam i zalecam, abyś znalazł sobie psychologa, ponieważ twoje "zaburzenia" powinno się leczyć. Bałbym się z tobą jakkolwiek zadawać. Nie pozdrawiam
avatar
Piszac cos o druidzie zeby znalazl sobie dziewczyne a nie tylko pokemonki. Uwazaj jak chlapiesz jezorkiem, bo sam grales dniami i nocami (testowales) przynamniej tak mowiles, ze ty to tylko na tescie siedzisz bo tam tyle roboty. Wyrzuciles swoje poradniki, pokazales tylko jakim wielkim Pan GM byles. Przez ta akcje zrozumialem ze jestes zwyklym pajacem ktory bedzie pracowal w szkole i gnebil ludzi za te marne 2k miesiecznie Uśmiech. Milego sprawdzania sprawdzianow, bo w kodowaniu i mapowaniu nie znajdziesz miejsca.
avatar
Hej Elvis, czy twoja duma nie szla zbyt wysoko? Moze chciales byc na rowni z zygzem, ale twoj umysl programowania byl stworzony tylko do poprawiania/buffowania pokemonow, szukaniu itemek i wywalaniu graczy z lboxa bo podobno malo robia i cyk do depo xd. Mialem w wczesciejszym zdaniu napisac ze robiles mapke, ale z tego co sam mi mowiles "Ten tunel z zagadkowymi teleportami na DA quest jest moja robota" wybacz ale robilem takie na tibii 8.1, 6 lat temu. Chciales kosic kase, ale to nie tutaj, moze i sie narobiles przy buffach testach itp. Ale z tego co sie chwaliles to dostales w kieszen bo nie robiles tego za typowo damski ch..
avatar
Fajnie, że nas odwiedzasz jeszcze Oczko wpadaj częściej pozdrawiam buziaczki <3
avatar
No Hej Elvis przyjacielu <3 Jak Night ma czytać cudze privy jak swoich mu się nie chce nawet xD
avatar
Szkoda się w sumie nad tym rozwodzić, mamy go z głowy i to jest najważniejsze.
avatar
Bardziej pasuje tutaj określenie "ćwierć-admin", chociaż nie wiem czy to nie za dużo.
avatar
Az dziw ze taki "ktos" mial tu admina xD
avatar
szybko odkryles ze szkoda czasu na ten serwer xD
Forum
  Forum Last Post Info
Dział zawiera nowe posty Newsy
Nowe informacje na temat gry oraz forum.
Tematów: 25   Postów: 283
Zmiany dotyczące gry
19-04-2018, 17:48
przez Elveres
Dział zawiera nowe posty Poradniki
Poradniki do gry.
Tematów: 56   Postów: 397
Błyszczące Kamienie
21-05-2018, 10:48
przez Shany
Dział zawiera nowe posty Bugi
Tutaj prosimy zglaszac wszystkie napotkane bledy w miare mozliwosci wymagany jest screen oraz opis.
Tematów: 29   Postów: 123
Co chwile bugujący się te...
24-05-2018, 13:27
przez Duocrash
Dział zawiera nowe posty Multimedia
Zdjecia i video z gry.
Tematów: 66   Postów: 360
500 wiosen minęło jak jed...
21-03-2018, 23:35
przez Ithuriel
Dział zawiera nowe posty Targ
Tutaj piszemy oferty kupna oraz sprzedazy.
Tematów: 38   Postów: 155
Licytacja domku
1 godzinę temu
przez Thcs
Dział zawiera nowe posty Propozycje
Tutaj piszemy wszelkie propozycje np nowe questy
Tematów: 268   Postów: 1,949
PROPOZYCJA
24-05-2018, 18:21
przez Egiliam
Dział zawiera nowe posty Pytania
Wszelkie pytania odnośnie gry
Tematów: 280   Postów: 1,521
SMS Shop
29-04-2018, 14:55
przez Lightness
Dział zawiera nowe posty Offtop
o wszystkim i o niczym.
Tematów: 123   Postów: 1,122
Potrzebne OSOBY!
24-05-2018, 22:37
przez Stefan Krol Zydowski



886 Tematów    5919 Postów    13992 Wszystkich Użytkowników    joynnbe181 Najnowszy użytkownik    312 Najwięcej aktywnych
177 użytkowników aktywnych w ciągu ostatnich 120 minut: 19 zarejestrowanych (w tym 3 niewidocznych) oraz 156 gości.177 użytkowników aktywnych w ciągu ostatnich 120 minut: 19 zarejestrowanych (w tym 3 niewidocznych) oraz 156 gości.
177 użytkowników aktywnych w ciągu ostatnich 120 minut: 19 zarejestrowanych (w tym 3 niewidocznych) oraz 156 gości. (Pełna lista)

Thcs, osadnik, Google, Shany, Egiliam, Ash20, Belzzii, Wayne, Aniolek, Davin, Rakkeri, Bing, damiankowalski5, Alvesh, bialy, Marko, Ocelote, dd0798