Czytam, czytam i normalnie mnie telepie.. Egiliam, propozycja to jest podanie przykładu, NIE MUSI on być tym, który on jest/będzie w finalnej wersji o ILE PRZEJDZIE, czyli też nie trzeba podać konretnego przykładu abyś Ty mógł powiedzieć tylko TAK - fajne, NIE - do dupy. Twoja wypowiedź jest totalnie nie na miejscu, nie mówiąc już, że ewidentnie obrażasz BesToNeK'a stwierdzeniem, cytuje:
"A używasz czasem takiego magicznego "mózgu" 50% expa przez weekend gdzie masz cały wolny czas?"
Jak dla mnie to nie inaczej jak nazwać kogoś idiotą.. GM - shame on You.
Wracając do tematu, to jest dział na forum, który nazywa się Propozycja, tak? Więc ludzie starają się dawać jakieś przykłady jak zachęcić graczy do grania częściej, dać im do tego motywacje, coś kombinują. Padają i będą padać propozycje dobre, słabe i beznadziejne ale Waszym zdaniem nie jest gnoić żadnego z tych pomysł a podejście do tematu z "profesjonalizmem" jak na GM'a przystało. Nikt nie mówi o płaszczeniu się, zgadzaniu na wszystko czy dawaniu fri itamz, bo wiadomo, nie oto chodzi. Ale tak trudno Wam napisać (tak jak to zrobił Ashba), że te 50% to jednak za dużo?
Egiliam, znów pozwolę sobie zacytować:
"Teraz każdy event opiera sie na pvp w ktorym wygra i tak Ceza lub latanie na mapie."
A gdyby zamiast wysuwać argument z Twojej strony od razu skreślający ten pomysł, że Ceza wygra wszystko np dodać od siebie, aby eventy były podzielone na kategorie lvlowe albo nawet kategorie poków jakie można używać? Dajmy na to walki PVP na poki tylko startowe, tylko poki roślinne, albo podział lvl na 50-80, 80-100, 100-120 (tu sprecyzuje, chodzi mi o korzystanie z poków, które wymagają taki lvl, np w przedziale 50-80 nie można wystawić Charizarda, ponieważ jego lvl wymagany to 85). Lub zakaz używania poków Shiny, nie każdego gracza na to stać! Nie każdy sobie od razu pozwoli na zrobienie Shiny. Ewentualnie walka tylko na poki Shiny. Opcji walki PVP jest tak dużo, że można sprecyzować dosłownie drobne i proste zasady. I już Ceza ma dużo mniejsze szanse na wygraną bo jedyne nad czym ma przewagę to trochę więcej HP na pokemonie. Nagrody nie muszą być jakieś wspaniałe i cenne. Wiesz ile radochy sprawi się graczowi jak po zorganizowaniu nawet błahego eventu, który wygra,zrobić wpis na głównej stronie serwera, że dnia 25.10.2014 odbył się event podając dane zwycięzcy? To naprawdę motywuje!
Pozwolę sobie zacytować kolejne zdanie:
"Kazdy event proponowany jest nie fair."
Egiliam, pogódź się z tym ze choćbyś nie wiem co robił i jak mocno się starał to za cholerę nie dogodzisz każdemu, ale podejście do tematu eventów z myślą po co robić skoro i tak będą pretensje, nie jest FAIR.
Monty - w 100% się zgadzam, obecnie serwer oferuje grę/zabawę dla ludzi do 120 poziomu, sam grałem intensywnie jakiś miesiąc temu gdzie już dobiłem ten 136 poziom, zrobiłem sobie 3 Shiny, sam! miałem ambitny plan posiadać każdego pokemona złapanego /ewoluuowanego samemu, nie kupować, co obecnie mam poza jedna Chansey, która jak wiadomo jest tylko z boxa, a boxa dostaje się jednego/lub kupić od innego gracza. To był mój cel,niestety nuda jaka wieje po 120 + lvl totalnie mnie znudziła. Na stan dzisiejszy, zrobiłem chyba już wszystkie możliwe questy, poza tymi ostatnio dodanymi (irokez i dark abra) - taski robiłem ambitnie, uzbierałem jakieś 200+ diamentów i nie mam z nimi co zrobić ale rozumiem, że kwestia ich spożytkowania jest jeszcze dopracowywana więc grzecznie lezą w DP. Znudziło mnie latanie po wieży ognistej i klepanie Maroonem i Kabutopsem ogniste poki, po wyspie premium. Serwer na tą chwilę oferuje bardzo mało dla graczy, którzy dobiją już ten 120-130 lvl i staje się totalnie monotonny - i to jest do poprawy a pomogą w tym Wam inni gracze bo kto jak nie oni znają ten serwer od strony "konsumpcyjnej"? Jak każdy pomysł będziecie w ten sposób traktować rozwój serwera będzie bardzo mozolny.
Żeby mój wpis nie był totalnie offtem parę propozycji ode mnie:
- było przerabiane ale chyba bez odzewu: dodać braki lvl przy questach na Box 2, skoro pok jest od przynajmniej 20 lvl to i taką bramkę zrobić. Dużo się widzi osób, które robią w kółko ten quest tylko dla zdobycia poka, bramka lvl tu ograniczy.
- pomysł wg mnie ciekawy, na całej mapie (nie jestem pewien czy da się to oskryptować) jest mała szansa na resp Shiny Pokemona z puli dostępnych na serwerze jako dziki pokemon. Bez żadnego komunikatu, bez ostrzeżenia. Po zabiciu takiego poka w dropie dodać delikatnie zwiększoną szansę na kamień, z którego ewoluuje się jego normalne odpowiedniki, dodać drobną szansę na orb (z puli wszystkich dostępnych, albo z tych, na które składa się ten Shiny), coś około 2-5%, to jest mało. Nawet po ubiciu dać szanse na złapanie bardzo bardzo niską rzędu 0,00064% albo nawet jeszcze mniej
Naturalnie zrespienie się takiego poka musiałoby być bardzo randomowe, inaczej znając możliwy resp, jakies h lvl by siedziały tam i kampiły na Shiny.
- dodać do kasyna coś w rodzaju ograniczenia czasowego. Maksymalny czas korzystania z kasyna 2h, regeneracja czasy 1 min w kasynie, 4-5 min poza kasynem. Albo co osobiście wydaje mi się sensowniejsze zrobić godziny otwarcia kasyna, nie wiem jak Wy ale kasyna w rzeczywistości otwarte są przede wszystkim w godzinach wieczornym/nocnych. Nadało by to lekkiego realizmowi.
- pomysł na Event, losowo ukryty, położony na ziemi przedmiot o średniej wartości na całej mapie w miejscu wybranym przez organizatora - nagroda może być praktycznie wszystko, od kamienia ewolucji, przez kasę do powiedzmy 3 sztuk Saffari ball. Organizator gdzieś kładzie, leci do miasta, informuje na czacie, że ukrył nagrodę i jako wskazówkę daje tylko dwie informacje. Na jakim poziomie mapy jest nagroda, np +2, oraz kierunek od charakterystycznego miasta/miejsca. Np Schowałem specjalną nagrodę na poziomie +1, na południe od Saffron City. Koniec, obszar poszukiwania jest spory, nagroda nieznana, więc kusząca. jak od razu podaje się nagrodę to część graczy totalnie stwierdzi, że nagroda nie opłacalna. A jak komuś nie uda się znaleźć, trudno o restarcie mapy znika, nikt nie dostaje, restart jak wiadomo co 2h, więc czas na znalezienie zależy od organizatora, kiedy ukryje i da cynk.
- wydaje mi się, że chyba każdy z nas, graczy cierpi na brak Kamienia Duszy, bardzo wartościowy kamień. Ten kamień ma wg mnie w porównaniu do innych kamieni zdecydowanie za mało miejsc z których można go zdobyć - to jest moja opinia i rozumiem, że ktoś może mieć inną.
- dodać nagrodę za zebranie danej odznaki, lub za zebranie wszystkich. Póki co ma to wartość tylko i wyłącznie kolekcjonerską, chyba, że takie było założenie z góry. Podoba mi się opcja walki z trenerem kilka razy i, że pokemony z każdym kolejnym razem są mocniejsze! Świetne rozwiązanie - szkoda tylko, że nagroda za pokonanie już mocniejszą wersje tego trenera nagroda jest ciągle taka sama
Trochę tego tekstu wyszło, gratuluję tym, którym chciało się czytać do końca, pozdrawiam i do zobaczenia na serwerze!
Doldox!