Napisano 07-05-2014, 08:43
Dzień Dobry, uważam ze pomysł klanów nie jest za ciekawy i przede wszystkim już wiele razy powtarzany. Pozwolę zacytować sobie twórce tematu "jak bardzovmalo serwerow ma ten system." , przepraszam nie chce być nie miła, ale system klanów pojawiał się już w pierwszych wersjach Centuriona, oczywiście nie działał może w 100 procentach, z doświadczenia wiem że tylko parę osób zrobi profesje a reszcie nie będzie się chciało chodzić. Pokemony typu Magmar i Charizard z "trudnych questów", bzzz nie, tylko wartość pokemonów się zmniejsza i jest to cholernie nie fair w stosunku do ludzi którzy musieli je łapać.I jeszcze jedna sprawa otóż sama inicjatywa z tymi bonusami % do dmg czy też catchu to akurat super rzecz, tylko zamiast robić to w klanach, to przywrócić stary sprawdzony system z gameboya, na myśli mam wszelkie "Hold Itemy". Jeżeli nasze postacie dostaną od Sharp#Team dodatkowy slot na założenie czegoś, i do tego ten sam team porobi itemki które po założeniu będą dawały np 5,10,15% więcej damage dla konkretnego typu lub dodatkowy 1 lub 5 % doświadczenia albo nawet dodatkowy 1 % na catch konkretnego typu pokemona, może także zwiększenie szansy na loot, dzięki temu będziemy mogli pomoć szczęściu w różnych dziedzinach zależnie jaki item trzymamy, wtedy też najlepiej dodać cooldown np 5 min odnośnie zmiany takiego przedmiotu żeby gracz który zdobędzie takich parę nie mógł walcząc sobie zmieniać na dodatkowy dmg, przy red hp na większy loot i po zabiciu na większy catch.
|