Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Weekend z expem.
Offline BesToNeK
#1
Początkujący
**



Liczba postów: 35
Liczba wątków: 7
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 5
Napisano 20-10-2014, 22:31
Mam taką propozycje, żeby w przyszły weekend zdobywanie doświadczenia było większe np. o 50%. Od godz. 18 w piątek do godz. 22 w niedziele. Dlaczego? Na serwerze nic się nie dzieje... 1 event na miesiąc. Straszne nudy. Może to coś by dało, a zbytnio nie trzeba się przy takim evencie natrudzić.


W grze: Pucho Szau
Odpowiedz
Offline Haccier
#2
Użytkownik
***



Liczba postów: 134
Liczba wątków: 3
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 10
Napisano 21-10-2014, 13:26
50%? To może odrazu o 100? ;f

Odpowiedz
Offline BesToNeK
#3
Początkujący
**



Liczba postów: 35
Liczba wątków: 7
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 5
Napisano 21-10-2014, 15:03
Podałem przykład, zawsze można zmienić.
Ehh... Wszystkiego się czepiacie.


W grze: Pucho Szau
Odpowiedz
Offline Egiliam
#4
Administrator
*******



Liczba postów: 278
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 52
Napisano 21-10-2014, 15:52
Czepiamy się? A używasz czasem takiego magicznego "mózgu" 50% expa przez weekend gdzie masz cały wolny czas? To jest tak jakbyśmy mieli wam dać od razu z 10 lvli...
Można by przywrócić happy hour na łapanie w niedziele od 19-21.
Co do eventów jestem za, aby w ogóle ich nie było.


[Obrazek: yUYXYpo.gif]
Odpowiedz
Offline BesToNeK
#5
Początkujący
**



Liczba postów: 35
Liczba wątków: 7
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 5
Napisano 21-10-2014, 17:16
Podałem przykład, nie musi być 50%... Tak, niech nie będzie nic na serwerze,, bo po co marnować czas, nie? Hajs się zgadza i koniec. Super podejście.


W grze: Pucho Szau
Odpowiedz
Ashba
#6
Gość



 
Napisano 21-10-2014, 21:50
Wiecej sensu mialo by podwiekszenie expa w ciagu tygodnia np w pon, srody, i w piatek jako bonus ale np tylko 10% Duży uśmiech

Odpowiedz
Offline Monty
#7
Początkujący
**



Liczba postów: 33
Liczba wątków: 6
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 5
Napisano 21-10-2014, 21:54
Witam.
Odpowiedź podzielę na dwie części. Pierwsza odnośnie tematu, druga odnośnie wypowiedzi Egiliam.
1. Na jednym z severów tibii było wprowadzone coś takiego jak "kwadrans maratonu" polegał on na tym, że był wcześniej zapowiedziany dzień i pora na przykład: wieczór (nie konkretna godzina)... no i wyglądało to tak, ze podczas losowych piętnastu minut godzin wieczornych był zwiększony exp o ileś tam, tego akurat nie pamiętam... bardzo fajny event.. pojawiało się coś takiego 2x na miesiąc z zapowiedzią zwykle na dzień wcześniej... podczas tego eventu naprawdę można było dostrzec spory wzrost w liczbie ludzi online... generalnie jestem za

2. Czy się czepiacie? Tak Egiliam, czepiasz się... kolega podał losową liczbę, która nie ma większej wartości... chodzi o pomysł, a nie skonkretyzowanie jak powinno takie coś przebiegać...
Druga sprawa. Twierdzisz, że w ogóle powinno się zlikwidować eventy... w takim razie może podsuniesz nam jakiś pomysł bo mielibyśmy robić? Pokemony to nie jest Tibia gdzie dopiero po osiągnięciu wysokiego lvla zaczyna się zabawa, tutaj nabija się lvl żeby móc używać lepszego poka... tylko co dalej? Mamy dobrego pokemona... lvl powyżej 100 i co mamy robić? expić? ile można... łapać coś? proszę bardzo... krabby czy poliwagi? co mamy łapać skoro i tak te zwykłe pokemony są bezużyteczne, a na wysokich lvlach używa się jedynie shiny... a zarobić na tym ciężko... Eventy jakoś napędzają całość... dzięki nim czasem chce się wchodzić do gry i według mnie powinny być ustalone jakie eventy w jakich ilościach i w jakim okresie czasu... przykładowo raz na tydzień najazd na któreś z miast (losowe)... w weekendy według mnie powinnień być jakiś event dla większej grupki ludzi tak jak to było ostatnio z piłką... to może być właśnie piłka, to może być CTF, to może być "Dice", to może być FT itd... Eventy są "podstawą" w grze na serverach bo dzięki nim jest co robić.

Pozdrawiam,
Monto


[Obrazek: GlisteningNarrowAmericanlobster-size_restricted.gif]
Odpowiedz
Offline BesToNeK
#8
Początkujący
**



Liczba postów: 35
Liczba wątków: 7
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 5
Napisano 21-10-2014, 21:55
@Ashba Moim zdaniem lepiej byłoby powiększenie expa w weekend-więcej ludzi gra Oczko

@Monty
Dice, CTF też by się przydały.


W grze: Pucho Szau
Odpowiedz
Ashba
#9
Gość



 
Napisano 22-10-2014, 07:21
(21-10-2014, 21:55 )BesToNeK napisał(a): @Ashba Moim zdaniem lepiej byłoby powiększenie expa w weekend-więcej ludzi gra Oczko

@Monty
Dice, CTF też by się przydały.

Dlatego trzeba zwiekszyc expa w tygodniu zeby tez grali....


Co do losowosci to jest dobry pomysl mozna napiac jakis algorytm i bedzie losowo, a bonus do expa bedzie tym wiekszy im wieksza liczyba graczy online.


Powiadomienie na stronie tez sie ogarine.


Pozdrawiam.

Odpowiedz
Offline Stefan Krol Zydowski
#10
Dużo pisze
****



Liczba postów: 351
Liczba wątków: 25
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 118
Napisano 22-10-2014, 07:26
Podpisuje się pod postem montiego obiema rękami.
To jedna z niewielu rozsądnych wypowiedzi tutaj Oczko
Btw egilliam z twojego postu aż razi niechęć do czegokolwiek....
Weź przemyśl temat bo jak ma być hajs Z servera to musi też być w nim coś elektryzującego np regularne choć nie cZęste eventy, a nie kojarzenie po przez
update z miesięcznym o opóźnieniem ... Jeśli się chce to można wszystko tylko brakuje motywacji którą powinno być dobro gracza i umilenie
mu cZasu wolnego
Dziękuję Oczko

Odpowiedz
Offline lacki508
#11
Początkujący
**



Liczba postów: 11
Liczba wątków: 6
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 4
Napisano 23-10-2014, 00:39
Również popieram to co napisał Monty. Jeżeli popracuje się nad urozmaiceniem gry można zdobyć wielu nowych odbiorców(graczy), myślę że trzeba by było np dodać teleport (dodatkowy kawałek mapy) gdzie znajdowało by się niewielkie pomieszczenie dodać nowego pokemona np. "super pikachu" który zdejmował by poki na strzała ale tylko z bliska w ciągu kilku minut pojawiało by się tych "super pikachu" coraz więcej w danym pomieszczeniu i ten kto by wytrzymał najdłużej w pomieszczeniu dostawał by nagrodę np 10 td i taki event można by było organizować co tydzień lub kilka dni (tp ogrodzić gdzieś w pvp i otwierać go w czasie eventu i dopóki nie zebrało by się odpowiednia liczba graczy event by się nie zaczął zrobić taki automat) [Zaznaczam że to nie jest mój autorski pomysł ale widziałem to na jednym z serwerów pokemon którego już nie ma ale z tego co pamiętam skrypt do tego można gdzieś znaleźć]. Ja oczywiście mogę zawsze w czymś pomóc tylko musi być chęć zrobienia czegoś przez administratorów serwera, posiadam jeszcze kilka innych pomysłów na "powiew świeżości na serwerze".
Pozdrawiam Lacki.

Odpowiedz
Offline Egiliam
#12
Administrator
*******



Liczba postów: 278
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 52
Napisano 23-10-2014, 09:56
Jezeli dajesz propozycje nie podajesz losowych liczb. Wszystko musi miec jakas calosc tzw. Przemyslenie. Czepiam sie eventow - ciagly bezsensowny spam o free itemy jest uciazliwe. Jezeli mial hyc jakis event powinien on byc on dla wszystkich czyt. Nawet dla low. Teraz kazdy event opiera sie na pvp w ktorym wygra i tak Ceza lub latanie na mapie. Kazdy event proponowany jest nie fair. Pomyslcie cos co ma zatrzymac nowych graczy. Takie eventy zniechecily juz duza czesc nowych graczy


[Obrazek: yUYXYpo.gif]
Odpowiedz
Offline Blood
#13
Początkujący
**



Liczba postów: 31
Liczba wątków: 5
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 4
Napisano 23-10-2014, 11:45
Co do zwiększonego expa: ten pomysł z losowymi 15minutami jest bardzo spoko. A co do eventów, też jestem urażony, że większość eventów to jakieś pvp albo LMS. Już lepsze jest szukanie na mapie itemów (albo MG) albo Dice bo każdy może wygrać, niski i wysoki lvl.

Odpowiedz
Offline lacki508
#14
Początkujący
**



Liczba postów: 11
Liczba wątków: 6
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 4
Napisano 23-10-2014, 15:55
to dla tego dałem pomysł z tym pokojem ponieważ tam nawet Cezy wszystkie poki padały by na strzała i ten kto ostatni by się uchował to wygrywa to zawsze jakaś forma rozrywki taka zabawa w berka Uśmiech

Odpowiedz
Offline Yooreck Ogooreck
#15
Początkujący
**



Liczba postów: 11
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 1
Napisano 23-10-2014, 16:00
Myślę, że event ze zwiekszonym expem ma sens tylko w weekend, to właśnie wtedy gra najwiecej osób, a o to chyba chodzi. To właśnie wtedy najwiecej osób zobaczy, że na serwerze coś jeszcze się dzieje i wtedy najwiecej graczy na tym skorzysta. I koniecznie event musi być wcześniej ogłoszony.

Odpowiedz
Offline BesToNeK
#16
Początkujący
**



Liczba postów: 35
Liczba wątków: 7
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 5
Napisano 23-10-2014, 16:04
Cytat:Myślę, że event ze zwiekszonym expem ma sens tylko w weekend, to właśnie wte hyba chodzi. To właśnie wtedy najwiecej osób zobaczy, że na serwerze coś jeszc raczy na tym skorzysta. I koniecznie event musi być wcześniej ogłoszony.
Oto mi właśnie chodzi.


W grze: Pucho Szau
Odpowiedz
Offline Doldox
#17
Początkujący
**



Liczba postów: 16
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2014
Reputacja: 1
Napisano 27-10-2014, 12:57
Czytam, czytam i normalnie mnie telepie.. Egiliam, propozycja to jest podanie przykładu, NIE MUSI on być tym, który on jest/będzie w finalnej wersji o ILE PRZEJDZIE, czyli też nie trzeba podać konretnego przykładu abyś Ty mógł powiedzieć tylko TAK - fajne, NIE - do dupy. Twoja wypowiedź jest totalnie nie na miejscu, nie mówiąc już, że ewidentnie obrażasz BesToNeK'a stwierdzeniem, cytuje:
"A używasz czasem takiego magicznego "mózgu" 50% expa przez weekend gdzie masz cały wolny czas?"
Jak dla mnie to nie inaczej jak nazwać kogoś idiotą.. GM - shame on You.

Wracając do tematu, to jest dział na forum, który nazywa się Propozycja, tak? Więc ludzie starają się dawać jakieś przykłady jak zachęcić graczy do grania częściej, dać im do tego motywacje, coś kombinują. Padają i będą padać propozycje dobre, słabe i beznadziejne ale Waszym zdaniem nie jest gnoić żadnego z tych pomysł a podejście do tematu z "profesjonalizmem" jak na GM'a przystało. Nikt nie mówi o płaszczeniu się, zgadzaniu na wszystko czy dawaniu fri itamz, bo wiadomo, nie oto chodzi. Ale tak trudno Wam napisać (tak jak to zrobił Ashba), że te 50% to jednak za dużo?

Egiliam, znów pozwolę sobie zacytować:
"Teraz każdy event opiera sie na pvp w ktorym wygra i tak Ceza lub latanie na mapie."
A gdyby zamiast wysuwać argument z Twojej strony od razu skreślający ten pomysł, że Ceza wygra wszystko np dodać od siebie, aby eventy były podzielone na kategorie lvlowe albo nawet kategorie poków jakie można używać? Dajmy na to walki PVP na poki tylko startowe, tylko poki roślinne, albo podział lvl na 50-80, 80-100, 100-120 (tu sprecyzuje, chodzi mi o korzystanie z poków, które wymagają taki lvl, np w przedziale 50-80 nie można wystawić Charizarda, ponieważ jego lvl wymagany to 85). Lub zakaz używania poków Shiny, nie każdego gracza na to stać! Nie każdy sobie od razu pozwoli na zrobienie Shiny. Ewentualnie walka tylko na poki Shiny. Opcji walki PVP jest tak dużo, że można sprecyzować dosłownie drobne i proste zasady. I już Ceza ma dużo mniejsze szanse na wygraną bo jedyne nad czym ma przewagę to trochę więcej HP na pokemonie. Nagrody nie muszą być jakieś wspaniałe i cenne. Wiesz ile radochy sprawi się graczowi jak po zorganizowaniu nawet błahego eventu, który wygra,zrobić wpis na głównej stronie serwera, że dnia 25.10.2014 odbył się event podając dane zwycięzcy? To naprawdę motywuje!

Pozwolę sobie zacytować kolejne zdanie:
"Kazdy event proponowany jest nie fair."
Egiliam, pogódź się z tym ze choćbyś nie wiem co robił i jak mocno się starał to za cholerę nie dogodzisz każdemu, ale podejście do tematu eventów z myślą po co robić skoro i tak będą pretensje, nie jest FAIR.


Monty - w 100% się zgadzam, obecnie serwer oferuje grę/zabawę dla ludzi do 120 poziomu, sam grałem intensywnie jakiś miesiąc temu gdzie już dobiłem ten 136 poziom, zrobiłem sobie 3 Shiny, sam! miałem ambitny plan posiadać każdego pokemona złapanego /ewoluuowanego samemu, nie kupować, co obecnie mam poza jedna Chansey, która jak wiadomo jest tylko z boxa, a boxa dostaje się jednego/lub kupić od innego gracza. To był mój cel,niestety nuda jaka wieje po 120 + lvl totalnie mnie znudziła. Na stan dzisiejszy, zrobiłem chyba już wszystkie możliwe questy, poza tymi ostatnio dodanymi (irokez i dark abra) - taski robiłem ambitnie, uzbierałem jakieś 200+ diamentów i nie mam z nimi co zrobić ale rozumiem, że kwestia ich spożytkowania jest jeszcze dopracowywana więc grzecznie lezą w DP. Znudziło mnie latanie po wieży ognistej i klepanie Maroonem i Kabutopsem ogniste poki, po wyspie premium. Serwer na tą chwilę oferuje bardzo mało dla graczy, którzy dobiją już ten 120-130 lvl i staje się totalnie monotonny - i to jest do poprawy a pomogą w tym Wam inni gracze bo kto jak nie oni znają ten serwer od strony "konsumpcyjnej"? Jak każdy pomysł będziecie w ten sposób traktować rozwój serwera będzie bardzo mozolny.


Żeby mój wpis nie był totalnie offtem parę propozycji ode mnie:
- było przerabiane ale chyba bez odzewu: dodać braki lvl przy questach na Box 2, skoro pok jest od przynajmniej 20 lvl to i taką bramkę zrobić. Dużo się widzi osób, które robią w kółko ten quest tylko dla zdobycia poka, bramka lvl tu ograniczy.

- pomysł wg mnie ciekawy, na całej mapie (nie jestem pewien czy da się to oskryptować) jest mała szansa na resp Shiny Pokemona z puli dostępnych na serwerze jako dziki pokemon. Bez żadnego komunikatu, bez ostrzeżenia. Po zabiciu takiego poka w dropie dodać delikatnie zwiększoną szansę na kamień, z którego ewoluuje się jego normalne odpowiedniki, dodać drobną szansę na orb (z puli wszystkich dostępnych, albo z tych, na które składa się ten Shiny), coś około 2-5%, to jest mało. Nawet po ubiciu dać szanse na złapanie bardzo bardzo niską rzędu 0,00064% albo nawet jeszcze mniejUśmiech Naturalnie zrespienie się takiego poka musiałoby być bardzo randomowe, inaczej znając możliwy resp, jakies h lvl by siedziały tam i kampiły na Shiny.

- dodać do kasyna coś w rodzaju ograniczenia czasowego. Maksymalny czas korzystania z kasyna 2h, regeneracja czasy 1 min w kasynie, 4-5 min poza kasynem. Albo co osobiście wydaje mi się sensowniejsze zrobić godziny otwarcia kasyna, nie wiem jak Wy ale kasyna w rzeczywistości otwarte są przede wszystkim w godzinach wieczornym/nocnych. Nadało by to lekkiego realizmowi.

- pomysł na Event, losowo ukryty, położony na ziemi przedmiot o średniej wartości na całej mapie w miejscu wybranym przez organizatora - nagroda może być praktycznie wszystko, od kamienia ewolucji, przez kasę do powiedzmy 3 sztuk Saffari ball. Organizator gdzieś kładzie, leci do miasta, informuje na czacie, że ukrył nagrodę i jako wskazówkę daje tylko dwie informacje. Na jakim poziomie mapy jest nagroda, np +2, oraz kierunek od charakterystycznego miasta/miejsca. Np Schowałem specjalną nagrodę na poziomie +1, na południe od Saffron City. Koniec, obszar poszukiwania jest spory, nagroda nieznana, więc kusząca. jak od razu podaje się nagrodę to część graczy totalnie stwierdzi, że nagroda nie opłacalna. A jak komuś nie uda się znaleźć, trudno o restarcie mapy znika, nikt nie dostaje, restart jak wiadomo co 2h, więc czas na znalezienie zależy od organizatora, kiedy ukryje i da cynk.

- wydaje mi się, że chyba każdy z nas, graczy cierpi na brak Kamienia Duszy, bardzo wartościowy kamień. Ten kamień ma wg mnie w porównaniu do innych kamieni zdecydowanie za mało miejsc z których można go zdobyć - to jest moja opinia i rozumiem, że ktoś może mieć inną.

- dodać nagrodę za zebranie danej odznaki, lub za zebranie wszystkich. Póki co ma to wartość tylko i wyłącznie kolekcjonerską, chyba, że takie było założenie z góry. Podoba mi się opcja walki z trenerem kilka razy i, że pokemony z każdym kolejnym razem są mocniejsze! Świetne rozwiązanie - szkoda tylko, że nagroda za pokonanie już mocniejszą wersje tego trenera nagroda jest ciągle taka samaUśmiech

Trochę tego tekstu wyszło, gratuluję tym, którym chciało się czytać do końca, pozdrawiam i do zobaczenia na serwerze!

Doldox!

Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 23 gości