Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
300
Offline international
#1
Użytkownik
***



Liczba postów: 57
Liczba wątków: 12
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 17
Napisano 01-09-2015, 00:37
A Wy nadal siedzicie w mieście :3        

   

http://forum.pokexgames.pl/attachment.php?aid=44


ODDAJCIE MI LUGIE 

[Obrazek: 200w.webp]
Odpowiedz
Offline negatywny
#2
Początkujący
**



Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2014
Reputacja: 2
Napisano 01-09-2015, 00:40
GRATZY ZIOMEG !!! Sporo funu teraz i mase eventów Język pozdrowionka Oczko


[Obrazek: Screen-Shot-2015-04-15-at-4.36.14-PM-816x420.png]
Odpowiedz
Offline damian123
#3
Banned



Liczba postów: 11
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2015
Napisano 01-09-2015, 02:50
Wielkie gratulacje Duży uśmiech

Odpowiedz
Offline international
#4
Użytkownik
***



Liczba postów: 57
Liczba wątków: 12
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 17
Napisano 01-09-2015, 20:37
Dzięki ^^


ODDAJCIE MI LUGIE 

[Obrazek: 200w.webp]
Odpowiedz
Ashba
#5
Gość



 
Napisano 02-09-2015, 17:31
Gratulacje! Jak z expem? 300 level dosc ciezko... Jak wyobrazacie sobie idealnego expa na taki level?
Wiadomo nie moze byc za latwo, balans musi zostac.

Ale jaki pokemony by was interesowaly, w jakich ilosciach i o jakiej sile?


Pozdrawiam.

Odpowiedz
Offline Stefan Krol Zydowski
#6
Dużo pisze
****



Liczba postów: 351
Liczba wątków: 25
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 118
Napisano 03-09-2015, 15:23
Wielki szacun za wytrwałość w expieniu inter Duży uśmiech GZ


zdecydowanie przydaly by sie expowiska z bramkami lvlowymi 1. na 150 2. na 200 3. na 300lvl.

True ma dobre pomysly na mapki.
Natomiast odnosnie pokow to bylbym bardziej za ich duza iloscia niz za wieksza sila.

Jak rowniez przydalo by sie dorzucenie doslownie kilku nowych pokow. Np 3/4 na stalych respach. a kolejnych np 10 na spontanicznych eventach najazdów dzikich poków na różne miasta (mamy ich całkiem sporo więc miejsce jest :3 ).

pozostaje rowniez sprawa questow ktore powinny byc tylko troche w mniejszej ilosci niz na low lvlach. Oczywiscie za wielka nagrode trzeba jeszcze wiecej wysilku, wiec logiczne ze questy na lvlach 200+ musza byc naprawde hardcorowe zeby bez teamu nie bylo najmniejszych szans ich zrobienia. Uśmiech


Pozdrowionka od Stefana Oczko


[Obrazek: 3dcce62dbd0f0.gif]


Stefan Krol Zydowski[516]
Stefix[202]
Dealer[94]
King[300]
Qryi[200]
^^^^^
Moje chary    
Więcej info o kontakcie do mnie  w  opisie postaci na profilu w forum.
Pozdrowionka
Odpowiedz
Offline Trixie Mattel
#7
Początkujący
**



Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2015
Reputacja: 0
Napisano 03-09-2015, 21:45
Gratuluję zmarnowanego czasu.

Odpowiedz
Niedostępny Elveres
#8
Użytkownik
***



Liczba postów: 146
Liczba wątków: 14
Dołączył: Feb 2015
Reputacja: 115
Napisano 05-09-2015, 03:31
Gratki Inter ^^

Na pewno typów roślinnych oczekują gracze tacy jak ja, posiadacze Moltresów. Co do expów zależy czy to by były pokemony takie jak na premce (ulepszone charizardy itp) czy też zwykłe poki typu Meganium. Tak czy siak ilość powinna być taka jak w wieży ognistej (zwykłe poki) lub na premce (ulepszone). Jeżeli jednak chodzi o typ roślinny niesprawiedliwym by było jakby ciągle usypiały bo ani ogniste ani wodne poki tego nie robią a Moltres nie powinien być wyrokiem przez, który gracze kończą grę. Oprócz tego proponuje naprawić obecne błędy i zrobić balans poków, przez małą ilość graczy niemożliwym praktycznie jest uzyskanie orbów przez co nowi gracze nie mogą zrobić shiny poków co zniechęca ich do gry. (nie każdego stać aby zakupić w sms shopie, tym bardziej, że maxymalnie jest 20+ osób na serwie). Jak wspominałem (kiedyś w poście) niektóre ataki się zacinają a niektóre są kompletnie do niczego przez co nikt nie gra ani ognistymi pokemonami ani elektrycznymi. Zamiast dodawać nowe generacje, które są beznadziejne proponuje umożliwić graczom łapanie legend co na pewno doda grze uroku (można zrobić furtkę np od 200lvla). Co do questów wiadomo przydałyby się nowe, ale to co już napisałem wymaga sporo pracy cieszyłbym się jakby chociaż legendy zostały prawidłowo zbalansowane (oraz niektóre pokemony), zostało dodanych parę respów i zostały naprawione poszczególne bugi oraz jakby można było łapać legendy. Pozdro

Odpowiedz
Offline international
#9
Użytkownik
***



Liczba postów: 57
Liczba wątków: 12
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 17
Napisano 05-09-2015, 18:22
(02-09-2015, 17:31 )Ashba napisał(a): Gratulacje! Jak z expem? 300 level dosc ciezko... Jak wyobrazacie sobie idealnego expa na taki level?
Wiadomo nie moze byc za latwo, balans musi zostac.

Ale jaki pokemony by was interesowaly, w jakich ilosciach i o jakiej sile?


Pozdrawiam.

Ashba jeśli mówiąc o Pokemonach na expa od 300 to proponowałbym może resp Mewtwo :p , nwm , Wenusaury może (mam tu na myśli exp pod Moltresa) . Ogólnie od 200 poziomu expi się tylko na pokemonach typu Ogień i ewentualnie na Wodnych (Feraligatrach) , trzeba to trochę zmienić . Dodając nowe pokemony typu Elektro , Lodu , Bug .. pomysłów jest wiele :p

Exp jest ok , ogarniałem 1 poziom dziennie :p


ODDAJCIE MI LUGIE 

[Obrazek: 200w.webp]
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości