Napisano 30-06-2017, 17:59 
			 
			
				Tylko z 1 się zgadzam, z 3 punktem częściowo. 
 
Co do cukierków, drop z pokemonów ma większy sens niż ten z legend ale i tak oba są zbędne. Oto dlaczego. 
Cukierki są rzadkim przedmiotem i to prawda, nie każdy chciałby pakować w sms shop bo jest to gra 'f2p a nie p2p' i powinniśmy móc wszystko osiągnąć bez wydawania realnych pieniędzy tyle że w czasie dłuższym niż taki "pieniężny boost". Drop z legendarnych pokemonów? Oznacza to co? do 100lvl NIE MA NAJMNIEJSZYCH szans ubić legendy więc byłaby to propozycja dla hlvlowych graczy, a po co im jeszcze bardziej ułatwiać gre? Drop z pokemonów byłby bezsensu, bo bezsensem jest odkrywanie mapy na tym serwerze. Wszystko jest na forum, jakieś bullshitowe teleportacje na respy pokemonów. Zero funu z odkrywania mapy, bo na większość wysp jest to samo, a w gierce jest niepełny pokedex (niech teraz zrobi ktoś liste jakie pokemony możemy tylko otrzymać z boxa bo nie występują nigdzie na mapie [???]). Idziesz na respa charizardów za teleportem i farmisz cukierki. Najlepiej byłoby wprowadzić lepsze nagrody za już ogarniczoną liczbę questów. Proszę was, większość dobrych pokemonów warta jest ponad 100td więc co to za nagroda - 1td z skrzynki i 50 ultra balli? 
 
 
2. Nie wypowiem się bo tam nie byłem. 
 
3.Quest mewtwo to jeden z najtrudniejszych questów więc musi być silny ten pokemon w szczególności że jest on legendą (co nie zmienia faktu że ma ją pół serwera?) Wystarczy kombinować i można zrobić tego duela z 2 pokemonami. Ale i tak, znalazłem kiedyś post reasumujący serwer przez jednego z graczy i był tam wątek balansu. 
Balans tutaj jest okropny. Venusaur, który ma catchchance w ultraballa 0.6% jest zerem, ma z 60k hp? A i tak nie równa się innym pokemonow (jeden z wielu przykładów). Wracając do legend. One powinny być o wiele silniejsze od zwykłych pokemonów ale również powinny być rzadsze i bardziej zbalansowane. Legenda na 130poziomie z 700khp? To niezły serwerek 
 
4. Bezsens. Łapanie pokemonów ma być ciężkie, bez żadnych boostów (chyba że są wieksze raty na catch dla całego serwera.) A;e również musi być sens łapania tych pokemonów. Gdy na serwerze jest 80% pokedexu ingame, 20% jest nie do zdobycia poprzez złapanie, to 50% z tych 80% to gówienka które są słabe aż do bólu. zostaje nam 30% pokemonów wartych łapania a są to przeważnie pokemony z których można zrobić shiny pokemona (wracamy do balansu, nie każdy shiny pokemon jest tak silny jak powinien i również sporo z nich jest zbyt silnych jak na swoją cenę) 
 
 
Reasumując, dużo problemów jest z tym serwerem, podchodzi pod zwykłego ot a nie serwer pokemon z fabułą, ciekawymi miejscami i CHĘCIĄ EKSPLOROWANIA ŚWIATA NA WŁASNĄ RĘKĘ, ale tutaj tego brakuje.
			 
			
                          
				
			
				
			 
		 |