|
Usterka
|
osadnik |
||
Dużo pisze![]() ![]() ![]() ![]() Liczba postów: 301 Liczba wątków: 36 Dołączył: Mar 2015 Reputacja: 457 |
|
|
|
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
| Wiadomości w tym wątku |
|
Usterka - przez osadnik - 17-02-2018, 21:53
RE: Usterka - przez Ithuriel - 17-02-2018, 22:04
RE: Usterka - przez Wayne - 17-02-2018, 22:08
RE: Usterka - przez Chesd - 18-02-2018, 03:59
RE: Usterka - przez Elveres - 18-02-2018, 10:13
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Logowanie »
Rejestracja

<> pozwolę sobie odnieść się do tego komentarza z Fb i wytłumaczyć dlaczego jest to niesprawiedliwe wobec graczy. Celowo pogrubiłem "każdy" bo z jakiej opcji ma ktoś dostać vipa jeżeli nie miał go odpalonego w czasie awarii? Jak do tego dojdzie strefa vip będzie przeludniona i stracą na tym praktycznie wszyscy a w szczególności mający już odpalony medal. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest dać dla wszystkich ten jeden czy jak tam chcecie dwa dni zwiększonej ilości otrzymywanego doświadczenia np x2, a także nie można pomijać ludzi chcących w tym czasie złapać jakiegoś pokemona dlatego zwiększony catch jak najbardziej wskazany, dla Vip-owców zwrot jednego dnia dnia o ile jest to możliwe i to tyle. Pozdrawiam Żarłacz Biały

