Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mechanizm utrzymania uwagi graczy
Offline Mytruestory
#3
Początkujący
**



Liczba postów: 10
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 7
Napisano 13-06-2020, 18:28
(13-06-2020, 17:07 )Rumunek napisał(a): Taaa, i podejdzie do mnie gość 300 lvl wyżej i zrobi mi teleport do temple

Absolutnie nie, ma to być system nieinwazyjny - jak pisałem wyżej, raz - Pokemony mają mieć równe szanse co jest związane z drugim składem, dwa - walka nie kończy się śmiercią czy teleportem, a punktem w tą czy w tą stronę - cała idea ma być urozmaiceniem, nie rzeczą na którą wszyscy będą się skarżyć

@edit Czyli pomysł umarł w butach? Język

Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Mechanizm utrzymania uwagi graczy - przez Mytruestory - 13-06-2020, 14:50
RE: Mechanizm utrzymania uwagi graczy - przez Rumunek - 13-06-2020, 17:07
RE: Mechanizm utrzymania uwagi graczy - przez Mytruestory - 13-06-2020, 18:28

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Uśmiech [Turniej] graczy Nixio 37 74,448 06-06-2014, 17:58
Ostatni post: Nanni
  Nagrody dla graczy Online smoke 1 6,074 02-06-2014, 22:19
Ostatni post: Wataha

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości