Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mapper na serwerze
Offline Gerard
#1
Początkujący
**



Liczba postów: 19
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 0
Napisano 02-04-2017, 08:36
Moja propozycja jest taka żeby obsadzić kogoś na stanowisku mappera, który ogarnie mapę dzięki czemu co jakiś czas będą pojawiać się nowości, dlatego też zgłaszam swoją kandydaturę. Ogólnie mam tam jakieś pojęcie na ten temat (już kiedyś się tym zajmowałem), aktualną mapę też sobie zwiedziłem (i znalazłem wiele błędów). Rozmawiałem też na fb z administracją, która zleciła mi zrobienie wyspy kamienno-wodnej i wyszło z tego takie coś: obrazek1, obrazek2.

A jeślibym nim został to takie mam plany:
-przerobić quest na rower
-przerobić quest na łopaty
Już wyjaśniam dlaczego. Aktualnie polegają one na wyciągnięciu silnego poka i przebiegnięciu całej ścieżki, a według mnie tak nie powinno być.
-zmienić teleporty w pvp do wysp: elektrycznej, wodnej i ognia (oraz do każdego pc w outland)
Cel jest prosty: stworzyć trzy duże wyspy, które będą zamiennikami do tych co są aktualnie. Wywalić elektrownie (usunąć te respy) i przy (lub w) każdym mieście dodać taką wieżę z elektrycznymi pokami. Jeśli chodzi o charizard valley to po prostu powiększyć ją, dać też wcześniejsze przemiany oraz udostępnić dolny poziom. Do wodnej wyspy nie mam nic, ale jest za mała.
-usunąć bugi graficzne, których jest sporo np. błąd, błąd, błąd, błąd, błąd, błąd, błąd
-odświeżyć miasta takie jak: cerulean, saffron, sun town, tarocco, terrasprit, outland, hamlin.
Powiększyć, zmienić,usunąć, przerobić - tak by gracz był usatysfakcjonowany. (przecież te tarroco i hamlin wyglądają żałośnie...)
-wywalić mosty i zostawić tylko te co są "potrzebne"
-na sam koniec dodać lokacje, które są poza mapą, a które już wielu odwiedziło z powodu nudów na serwerze (w tym ja)


[Obrazek: ss__2017_03_20_at_09_53_33_-1490000250.png]
Odpowiedz
Offline Chesd
#2
Użytkownik
***



Liczba postów: 150
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2015
Reputacja: 39
Napisano 02-04-2017, 13:10
Podoba mi sie ten pomysl!

Odpowiedz
Offline Davin
#3
Użytkownik
***



Liczba postów: 129
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2016
Reputacja: 64
Napisano 02-04-2017, 14:06
Wszystkim się podoba a Ashba i tak zrobi swoje także nie wiem czy ma sens takie produkowanie się i tracenie czasu na temat ;d

Odpowiedz
Offline Ithuriel
#4
Dużo pisze
****



Liczba postów: 300
Liczba wątków: 18
Dołączył: Sep 2016
Reputacja: 135
Napisano 02-04-2017, 14:45
Mapka do której podałeś screeny szału nie robi (na zwykłej tibii nazwaliby to zwykłym kwadratem, bo większość robiona na AB), ale z racji tego, że są to pokemony to ujdzie bo i tak dużej uwagi się tutaj nie zwraca na detale (co niestety mnie osobiście nie za bardzo cieszy bo lubię ładną, dobrze udekorowaną mapkę.

Co do konkretnych punktów:
1-4 jak najbardziej jestem na tak
5 - miasta typu saffron, cerulean, celadon itp. bym zostawił w takiej "klasycznej" formie jak są, ale co do hamlin i reszty tych "nowych" to jak najbardziej jestem za.
6 - mosty raczej bym zostawił, co prawda szybciej ktoś złapie Abre niż będzie szedł kilka minut np. z Saffron do cinnabar, ale jednak taka opcja może się "przydać".
7 - to już dawno powinno być dodane (jeśli myślimy o tych samych wyspach), ale sam dobrze wiesz w jakim stanie one są.


[Obrazek: tfNH4LH.gif]
Odpowiedz
Offline olaf440
#5
Początkujący
**



Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2017
Reputacja: 0
Napisano 10-04-2017, 08:21
i jak on wygląda

________________________
obliczenia statystyczne

Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości