Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shiny
Offline kulawix
#1
Początkujący
**



Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2014
Reputacja: 0
Napisano 04-05-2014, 18:40
Witam
Mam propozycję dodania większej ilości shiny poków. Raz albo 2 razy w miesiącu można byłoby dodać jednego shiny poka i jego resp. Np. obok miasta Fuchsia jest resp venonatów, można tam w podziemiach wrzucić jednego shiny venomotha. To ma na celu zróżnicowanie drużyn pokemon jakie gracze posiadają. Poza tym wiele osób po prostu kolekcjonuje ulubione poki i to by była dla nich nie lada gratka. Jeszcze jednym plusem jest to iż pokaże to, że administracja pracuje cały czas nad serwerem.

Napewno nie jeden z was chciałby zobaczyć:
- Shiny Crobata
- Shiny Raticate
- Shiny Machoke
itd.

Każdy ma swoje ulubione pokemony a łapanie ich unikatowych wersji byłoby wielką frajdą

(żeby respy nie były oblężone przez wysokie lvl w celu expienienia shiny poki mogą dawać 1.5x exp normalnego poka)

Odpowiedz
Offline Wataha
#2
Użytkownik
***



Liczba postów: 70
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 3
Napisano 04-05-2014, 19:34
Albo zamiast dodawać respów shiny zrobić tak że jest 1% szansy zrespienia się shiny na respie wersji npn shiny np. Wyspa Magmarów

Odpowiedz
Offline kulawix
#3
Początkujący
**



Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2014
Reputacja: 0
Napisano 04-05-2014, 20:14
(04-05-2014, 19:34 )Wataha napisał(a): Albo zamiast dodawać respów shiny zrobić tak że jest 1% szansy zrespienia się shiny na respie wersji npn shiny np. Wyspa Magmarów

To nie głupie ale mój pomysł łatwiejszy do wykonania

Odpowiedz
Ashba
#4
Gość



 
Napisano 04-05-2014, 23:06
Oba sa proste ale nie bedzie shiny respow na mapie. Shiny pokemony mozna robic u npc i tam beda z czasem dochodzic nowe.

Odpowiedz
Offline Wataha
#5
Użytkownik
***



Liczba postów: 70
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 3
Napisano 04-05-2014, 23:11
Gdybyście dodali resp shiny to ots nie polegał by specjalnie na sms shopie. Ludzie którzy nie chcą lub zwyczajnie nie mają kasy na wysyłanie smsów będą mieli większą radochę z gry. I kto się nie zgodzi ze mną że takie złapanie shiny pokemona dodawało by w chuj radochy.

Odpowiedz
Offline 948035
#6
Początkujący
**



Liczba postów: 18
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 3
Napisano 05-05-2014, 08:09
fajne jest to robienie shiny u npc ale zeby nakopac na jakiegos shiny lopatami cos to jest masakra (zeby uzbierac odpowiednich orbow na poka trzeba wywalic ~80 lopat) moze bylo by mozna ustawiac jakie orby chce sie kopac danymi lopatami a nie wszystko naraz ??


Pozdrawiam
Odpowiedz
Ashba
#7
Gość



 
Napisano 05-05-2014, 14:04
(05-05-2014, 08:09 )948035 napisał(a): fajne jest to robienie shiny u npc ale zeby nakopac na jakiegos shiny lopatami cos to jest masakra (zeby uzbierac odpowiednich orbow na poka trzeba wywalic ~80 lopat) moze bylo by mozna ustawiac jakie orby chce sie kopac danymi lopatami a nie wszystko naraz ??

bedzie za latwo shiny sa pokemonami tylko dla najlepszych wiec lepiej aby robilo sie je trudno…


Niedlugo dojdzie kilka shiny dla mniejszych leveli.


Pozdrawiam.

Odpowiedz
Offline Egiliam
#8
Administrator
*******



Liczba postów: 278
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 52
Napisano 05-05-2014, 14:10
(05-05-2014, 14:04 )Ashba napisał(a): bedzie za latwo shiny sa pokemonami tylko dla najlepszych wiec lepiej aby robilo sie je trudno…
Pozdrawiam.
W sumie dobrze powiedziane "trudno", ale mogłaby być opcja dostania 1 shiny poka, np z questa na +100lvl? Kupywanie łopat to nie jest trudność, a łatwizna, wystarczy wydać hajs.


[Obrazek: yUYXYpo.gif]
Odpowiedz
Offline Wataha
#9
Użytkownik
***



Liczba postów: 70
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 3
Napisano 05-05-2014, 14:28
Naciskanie prawym na błoto nie jest trudne. A takie dzikie shiny z baardzo niskim catchem, to by było dopiero trudno.

Odpowiedz
Offline kulawix
#10
Początkujący
**



Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2014
Reputacja: 0
Napisano 05-05-2014, 15:53
(05-05-2014, 14:04 )Ashba napisał(a):
(05-05-2014, 08:09 )948035 napisał(a): fajne jest to robienie shiny u npc ale zeby nakopac na jakiegos shiny lopatami cos to jest masakra (zeby uzbierac odpowiednich orbow na poka trzeba wywalic ~80 lopat) moze bylo by mozna ustawiac jakie orby chce sie kopac danymi lopatami a nie wszystko naraz ??

bedzie za latwo shiny sa pokemonami tylko dla najlepszych wiec lepiej aby robilo sie je trudno…


Niedlugo dojdzie kilka shiny dla mniejszych leveli.


Pozdrawiam.

Sorry ashba ale Twoja wypowiedź nie ma sensu... Shiny są dla tych którzy mają kasę, a nie dla najlepszych. A segregowanie ludzi według zawartości portfela jest poniżej poziomu.

Odpowiedz
Offline Veritas
#11
Początkujący
**



Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 0
Napisano 05-05-2014, 16:00
Wiesz jak ten resp był by oblegany? Chociaż z drugiej strony mogła to być niezła zabawa jakby do tego dodać misję na dostęp do respów.

Odpowiedz
Ashba
#12
Gość



 
Napisano 05-05-2014, 18:07
Jezeli bedzie resp to napewno bedzie spawnowany losowo. Staly resp to idiotyzm.

Odpowiedz
Offline maxmaxi
#13
Początkujący
**



Liczba postów: 12
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 0
Napisano 05-05-2014, 19:04
a może by zrobić event że nie wiadomo kiedy bedzie ale wtedy administracja będzie respic kilka shiny poków gdzie kolwiek z catchem ich normalnych odpowiedników.


co wy na to?

Odpowiedz
Offline 948035
#14
Początkujący
**



Liczba postów: 18
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 3
Napisano 05-05-2014, 19:10
nie ashba dobrze mysli losowy resp ale tez i zadki w miejscu wystepowania normalnych ich odpowiedników


Pozdrawiam
Odpowiedz
Offline kulawix
#15
Początkujący
**



Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2014
Reputacja: 0
Napisano 05-05-2014, 19:14
Tak to jest pomysł dobry, tylko żeby został wprowadzony. Uśmiech

Odpowiedz
Ashba
#16
Gość



 
Napisano 05-05-2014, 19:16
To trzeba zrobic wszystkie odpowiedniki shiny pokemonow jako ich dzikie formy samo spawnienie to 5 minut a robienie pokemonow jest mozolna praca..

Odpowiedz
Offline nick1991
#17
Początkujący
**



Liczba postów: 7
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2014
Reputacja: 1
Napisano 05-05-2014, 23:25
(05-05-2014, 19:16 )Ashba napisał(a): To trzeba zrobic wszystkie odpowiedniki shiny pokemonow jako ich dzikie formy samo spawnienie to 5 minut a robienie pokemonow jest mozolna praca..

A, więc tak. Zgadzam się w 100% z Ashba. Wyobraźcie sobie stały resp danego pokemona na którym stoi 20 osób. Co więcej... propozycja normalnego catcha takich pokemonów, zdecydowanie nie na miejscu. Na PxG (sic! Grałem tam całe 3 lata.) catch był tak niski, że złapanie danego shiny pokemona graniczyło z cudem (stąd kosmiczna cena takich pokemonów, dochodząca do 12kk za Shiny Charizarda, gdy kończyłem grać.)

Teraz coś dla osób, które są przeciwne systemowi kopania. Postaram się przybliżyć po krótce jak wyglądało to na serwerach PxG, dla osób które nie miały okazji tam grać. Główny dochód był generowany tam przez DIAMONDS (diamenty), które traktowane były nawet jako WALUTA. Kupowane one były w SMS Shop, a można było je wymienić na DACC (diamond account) zwróćcie uwagę, że tu macie to za DARMO, a serwer trzeba za coś utrzymać.

Osoby, które mogą pozwolić sobie na zakup, nigdy nie były tam specjalnie szykanowane. Miały najlepsze pokemony, ale to dzięki nim Ci, którzy NIE CHCIELI wydawać pieniędzy mogli diamenty kupić. Ba! To właśnie oni serwer utrzymywali. Nie było restartów, serwer był stabilny, administracja cały czas tworzyła poprawki i update'y.

Tu macie możliwość zrobienia pokemona za inny rodzaj waluty czyli ORBSY. Dla mnie to w pewien sposób logiczne. A wam starałem się przybliżyć co i dlaczego.

Pozdrawiam wszystkich =)

Odpowiedz
Offline kulawix
#18
Początkujący
**



Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2014
Reputacja: 0
Napisano 06-05-2014, 13:57
Nick Zgodzę się z Tobą że serwer musi się utrzymywać, ale można dodać inne rzeczy które wspomogą grę. W Tym momencie płacimy za to co w grze powinno być podstawą. Za pieniądze powinny być inne rzeczy. Coś nowego i kreatywnego, nie wierzę że administracja nie ma pomysłów na ciekawe rzeczy do item shopu. Pierwszy lepszy pomysł to zrobienie dwóch wędek (jedna ta podstawowa i jedna super wędka w Item shopie która łowi lepsze pokemony). Drugi pomysł Pokeball'e Takie jak Ghost Ball, Normal Ball itd. żeby był lepsze na dany typ pokemona. A te rzeczy można by było kupić np. u npc za diamenty żeby to one były walutą.

Odpowiedz
Offline Koggy
#19
Tutor



Liczba postów: 139
Liczba wątków: 15
Dołączył: Apr 2014
Napisano 06-05-2014, 14:05
Mogłaby być szansa ze zamiast zwykłego pokemona respi sie shiny

Odpowiedz
Ashba
#20
Gość



 
Napisano 06-05-2014, 14:07
Aktualny sms shop sprawdza sie doskonale i nie wymaga zmian.

Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Żarówka Dodanie "RESTORE" do Shiny Jynx Inoue Orihime 3 13,252 02-10-2019, 22:33
Ostatni post: Naxer
  Boost shiny arcanine Kolkemp 3 8,804 16-04-2019, 21:34
Ostatni post: Stefan Krol Zydowski
  Tajemnicze Shiny :) osadnik 4 10,394 23-07-2018, 01:26
Ostatni post: Shany
  Shiny Tocodobre 3 9,073 04-07-2017, 16:05
Ostatni post: Ashba
  nawiązanie do tematu "shiny" Stefan Krol Zydowski 0 4,158 04-07-2017, 14:26
Ostatni post: Stefan Krol Zydowski
  Buff dla Shiny Arcanine Sajgon 8 15,719 13-09-2016, 21:41
Ostatni post: kamil12
  rozmienianie shiny speedy 49 93,478 08-09-2016, 15:51
Ostatni post: OusterR
Serce Shiny Charizard Vatasha 5 9,914 25-06-2016, 21:46
Ostatni post: kamil12
Duży uśmiech Nowe Shiny..? Bakłażan 3 8,345 15-04-2015, 16:39
Ostatni post: Egiliam
Język Usprawnienie Shiny Pokemonow szramka 2 6,136 29-11-2014, 14:16
Ostatni post: Blood

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości