Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pare propozycji
Offline Doldox
#1
Początkujący
**



Liczba postów: 16
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2014
Reputacja: 1
Napisano 22-11-2014, 14:04
Randomowy spawn Shiny poka:
- pomysł wg mnie ciekawy, na całej mapie (nie jestem pewien czy da się to oskryptować) jest mała szansa na resp Shiny Pokemona z puli dostępnych na serwerze jako dziki pokemon. Bez żadnego komunikatu, bez ostrzeżenia. Po zabiciu takiego poka w dropie dodać delikatnie zwiększoną szansę na kamień, z którego ewoluuje się jego normalne odpowiedniki, dodać drobną szansę na orb (z puli wszystkich dostępnych, albo z tych, na które składa się ten Shiny), coś około 2-5%, to jest mało. Po ubiciu można dać szanse na złapanie bardzo bardzo niską, rzędu 0,00064% albo nawet jeszcze mniej lub całkowicie usunąć możliwość złapania - w końcu jest na to quest. Naturalnie zrespienie się takiego poka musiałoby być bardzo randomowe, inaczej znając możliwy resp, jakies h lvl by siedziały tam i kampiły na Shiny. Tu mam na myśli, że np Shiny Vile, respi się na wyspie z Vile raz na XX dni, podobnie Terror, na wyspie duchów. Blastoise np ma spore pole do popisu, jest parę miejsc gdzie latają Blastoise'y. Alakazam np gdzieś na pustyni by sobie czasem śmigał. Luźne propozycje umiejscowienia. Jeśli to możliwe do skryptu dorzucić brak możliwości zrespienia się dwóch shiny na raz. Skrypt pierw wybiera jaki Shiny się ma zrespić i dopiero po ubiciu tegoż Shiny może zrespić się kolejny po jakimś czasie.

Kasyno i jego ograniczenie:
- dodać do kasyna coś w rodzaju ograniczenia czasowego. Maksymalny czas korzystania z kasyna 2h, regeneracja czasu 1 min w kasynie to 4-5 min poza kasynem. Albo co osobiście wydaje mi się sensowniejsze zrobić godziny otwarcia kasyna. Nadało by to lekkiego realizmowi.

Eventy:
- pomysł na Event, losowo ukryty, położony na ziemi przedmiot o średniej wartości na całej mapie w miejscu wybranym przez organizatora - nagroda może być praktycznie wszystko, od kamienia ewolucji, przez kasę do powiedzmy 3 sztuk Saffari ball. Organizator gdzieś kładzie, leci do miasta, informuje na czacie, że ukrył nagrodę i jako wskazówkę daje tylko dwie informacje. Na jakim poziomie mapy jest nagroda, np +2, oraz kierunek od charakterystycznego miasta/miejsca. Np Schowałem specjalną nagrodę na poziomie +1, na południe od Saffron City. Koniec, obszar poszukiwania jest spory, nagroda nieznana, więc kusząca. Jak od razu podaje się nagrodę to część graczy totalnie stwierdzi, że nagroda nie opłacalna. A jak komuś nie uda się znaleźć, trudno o restarcie mapy znika, nikt nie dostaje, restart jak wiadomo co 2h, więc czas na znalezienie zależy od organizatora, kiedy ukryje i da cynk.

- z puli jeszcze wolnych przedmiotów, dodać do gry przedmiot, który przypomina wygląda jak radar/kompas, który po użyciu wskazuje kierunek. Teraz dalsza cześć, dodać do eventów, respiącie się co jakiś czas itemki, w zależności od przedmiotu raz na dzień, raz na tydzień, raz w miesiącu przedmiot, do którego wskazuje drogę w/w przedmiot. Przedmiot miałby określony cooldown na ponowne użycie, dajmy na to minutę. Pojawienie się przedmiotu byłoby oznajmione komunikatem. Wspomogłoby to rywalizację jak i eksplorację terenów. Ludzie chętniej by zwiedzali mapę.

Odznaki:
- dodać nagrodę za zebranie danej odznaki, lub za zebranie wszystkich. Póki co ma to wartość tylko i wyłącznie kolekcjonerską, chyba, że takie było założenie z góry. Podoba mi się opcja walki z trenerem kilka razy i, że pokemony z każdym kolejnym razem są mocniejsze! Świetne rozwiązanie - szkoda tylko, że nagroda za pokonanie już mocniejszą wersje tego trenera nagroda jest ciągle taka sama. Przykłady wykorzystania:
Odznaka od Brocka - +5% do Hp pokemona lub gracza. Skała symbolizuje/kojarzy się z wytrzymałością.
Odznaka od Surge'a (chyba tak się nazywa) - +5% do poruszania się, elektryczność = szybkość/refleks. Można powiązać też z unikami. Drobna szansa na uniknięcie ataku wrogiego poka.

Komunikaty serwerowe:
- błagam Was, zwiększcie proszę czas między komunikatami jakie się pojawiają, są zdecydowanie za często i nie wiem jak resztę ludzi, nie z każdym mam kontakt ale mnie i paru znajomych irytuje jak dosłownie co parę minut mam jakiś komunikat na środku ekranu. Większość tych rzeczy spokojnie można dodać do powitania po zalogowaniu się. Nie trzeba przypominać o cukierkach co 15 minut, chyba tyle mniej więcej się ten komunikat pokazuje.

Zakup pkt sms shop via przelew:
- dla serwera jest to korzystniejsze, gdyż więcej funduszy wpływa na utrzymanie, a dla gracza jest to tańsza opcja zakupu.

Mile widziane opinie

Pozdrawiam,
Doldox

Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Pare propozycji - przez Doldox - 22-11-2014, 14:04
RE: Pare propozycji - przez Haccier - 22-11-2014, 14:10

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Żarówka Kilka małych propozycji Kanopus 19 44,613 02-10-2019, 21:17
Ostatni post: Naxer
  Kilka propozycji Stefan Krol Zydowski 4 9,413 19-04-2018, 21:13
Ostatni post: Ithuriel
  Kilka propozycji KrystiZiom 12 23,467 20-08-2017, 11:45
Ostatni post: Kushina
  Kilka propozycji Ithuriel 6 12,144 21-12-2016, 23:41
Ostatni post: Egiliam
Żarówka Kilka Propozycji Na Przyszłość Vatasha 8 15,258 22-04-2016, 22:42
Ostatni post: Chesd
  Kilka propozycji Renifer 5 10,912 20-06-2014, 21:04
Ostatni post: Mormegil
  Drobny spis propozycji. Meathxd 8 16,273 16-06-2014, 16:36
Ostatni post: Ashba
  Kilka propozycji Alien309 4 10,311 16-05-2014, 14:31
Ostatni post: jancio

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości