Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Interface graficzny aloota
Offline OusterR
#1
Użytkownik
***



Liczba postów: 74
Liczba wątków: 9
Dołączył: May 2014
Reputacja: 3
Napisano 25-08-2016, 21:47
Witam,
Mam pomysł, który pewnie bardzo ułatwiłby życie wszystkim graczom na serwerze Oczko

Otóż chodzi o komendę aloot.
Jest to dość uciążliwe jeśli za każdym razem, gdy zmienia się expowisko trzeba czyścić całą listę w aloocie i dodawać nowe itemy, które przecież na pewnych rodzajach expowisk i tak się nie zmieniają. Zazwyczaj wygląda to tak jak przedstawił to w swoim poradniku Regis tutaj.

Proponuję wprowadzenie dodatkowej komendy do aloota lub jakiegoś przycisku, który będzie włączał okienko z ustawieniami aloota.
Wyglądałoby to mniej więcej tak:


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-       Wybierz typ aloota:       -
-                                        -
-           ● Własne                -
-           ○ Woda                   -
-           ○ Ogień                   -
-           ○ Roślina                 -
-           ○ Elektryczne           -
-              itd   . . .               -
-                                        -
-           [ Akceptuj ]             -
-            [ Anuluj ]               -
-                                        -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Domyślnie ustawiony byłby aloot na Własny, czyli wpisywany tradycyjną komendą /aloot d:nazwa przedmiotu itd.
Po przełączeniu typu np. na Woda i zaakceptowaniu ustawień wszystkie poprzednie ustawienia automatycznie kasowałyby się i ustawiały tak jak to przedstawił w swoim poradniku Regis. Jeśli jednak usunęlibyśmy wszystko tradycyjną komendą /aloot w lub dodali jakiś przedmiot, automatycznie ustawienia zmieniłyby się na Własne.

Pewnie Nightmare będzie wiedział jak to zaprogramować ;d To tylko taka moja wizualna koncepcja tego jak miałoby to wyglądać.
Na pewno o wiele lepiej wtedy by się grało i o wiele wygodniej ustawiało aloota Uśmiech

Powiedzcie co sądzicie o takim rozwiązaniu Oczko

Pozdrawiam, OusterR Uśmiech

Odpowiedz
Offline Egiliam
#2
Administrator
*******



Liczba postów: 278
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 53
Napisano 25-08-2016, 22:03
Regis* nie Reigs Duży uśmiech


[Obrazek: yUYXYpo.gif]
Odpowiedz
Offline OusterR
#3
Użytkownik
***



Liczba postów: 74
Liczba wątków: 9
Dołączył: May 2014
Reputacja: 3
Napisano 25-08-2016, 22:18
(25-08-2016, 22:03 )Egiliam napisał(a): Regis* nie Reigs Duży uśmiech

poprawione, przepraszam za błąd ;d

Odpowiedz
Ashba
#4
Gość



 
Napisano 25-08-2016, 23:19
To by mogło funkcjonować, ale tylko gdyby gracz sam ustawiał lota pod dany typ i np max 15 itemow na slota inaczej będzie to bardziej przypominać bota niz aloot, ograniczenie levelowe albo odblokowanie tej funkcji po wykonaniu questa tez było by fajnym rozwiązaniem Duży uśmiech
Mieliśmy (mamy) zamiar wprowadzić graficzny interface do aloota to znacznie by ułatwiło ustawianie listy.
Pomysł fajny Uśmiech

Odpowiedz
Offline OusterR
#5
Użytkownik
***



Liczba postów: 74
Liczba wątków: 9
Dołączył: May 2014
Reputacja: 3
Napisano 26-08-2016, 00:11
Fajnie, że pomysł się podoba Oczko i dobrze wiedzieć, że macie zamiar wprowadzić graficzny interface do aloota Duży uśmiech
Na pewno graficzny interface jest o wiele lepszym rozwiązaniem w szczególności dla nowych i młodszych graczy, którzy gubią się z wpisywaniem niektórych haseł.

15 itemów na slota to by było coś Uśmiech
Może zrobić specjalne questy dzięki którym będzie można polepszać pojemność aloota?
Np. normalny aloot zmieści 5 itemów, ulepszony 10, a jeszcze raz ulepszony 15 Duży uśmiech
W każdym razie można by zrobić też coś w tym rodzaju, chociaż nie chciałem za bardzo komplikować, bo wiem ile pracy to kosztuje ;P
Ale coś za coś Oczko Na pewno z questami byłoby ciekawiej Uśmiech

Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości